ثبت نام نهایی ۱۱۵ داوطلب در حوزه انتخابیه کرمانشاه/ثبت نام ۱۳ داوطلب زن تایید نهایی شد

مرصادنیوز نوشت: فرماندار کرمانشاه گفت: کار ثبت نام از ۱۱۶ داوطلب در حوزه انتخابیه کرمانشاه به عمل آمد و از این تعداد ثبت نام ۱۱۵ نفر از جمله ۱۳ داوطلب زن تایید نهایی شده است.

فضل الله رنجبر در گفت‌وگویی اظهار داشت: کار ثبت نام از ۱۱۶ داوطلب نمایندگی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه «فرمانداری کرمانشاه» به اتمام رسیده و از این تعداد ۱۱۵ نفر ثبت نام نهایی شدند.

فرماندار کرمانشاه افزود: ۱۳ نفر از داوطلبان زن هستند که ثبت نام همگی تایید نهایی شد و از مجموع ۱۰۳ داوطلب مرد نیز ثبت نام ۱۰۲ نفر تایید نهایی شده است.

رنجبر تاکید کرد: از ساعت ۲۲ امشب هیچ مراجعه کننده‌ای برای ثبت نام در ستاد نداشتیم و اکنون نیز کار ثبت نام در ستاد به اتمام رسیده است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اتمام زمان ثبت نام برای نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: همزمان با اتمام ثبت نام کار بررسی صلاحیت داوطلبان از فردا به محض وصول پاسخ استعلام آغاز خواهد شد.

رنجبر افزود: همچنین فردا هیئت‌های اجرایی نسبت به تایید شعب اخذ رأی در سطح شهر و روستا با بررسی فرآیندهای انتخابات اقدام می‌کنند.

فرماندار کرمانشاه در پایان بیان کرد: کار تایید نهایی ثبت نام ۱ داوطلب مرد هنوز انجام نشده و آمار نهایی صبح شنبه اعلام خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =