آریا نوشت: منصور حقیقت پور در مورد شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: این نوع ائتلاف در دوره اول و دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد و مجلس هشتم و نهم جواب گو نبود و نتیجه آن چیز دیگری شد .

عضو شوراي مرکزي فراکسيون رهروان ولايت از عدم حضور چهره هاي شاخص اعتدالگراي اصولگرايان همچون لاريجاني و قاليباف در نشست شوراي ائتلاف اصولگرايان انتقاد نمود و افزود: نمي شود چهار نفر بيايند و بنشينند و بگويند که ديگران با ما وحدت نمايند زيرا ما محوريت اصولگرايان هستيم. استوانه هاي اصولگرايي بايد متناسب با وزن شان در اينجا شرکت بکنند آيا وزن آقاي قاليباف و لاريجاني به اندازه حضور يک نماينده بود؟ آيا وزن فراکسيون رهروان ولايت با 180 نماينده در مجلس به اندازه حضور يک نماينده در شوراي ائتلافي است؟

وي با اشاره به وجود برخي انحصار طلبي ها در شوراي ائتلافي گفت: تا اين نوع انحصار طلبي در اصولگرايي کنار گذاشته نشود و اين نگاه سنتي وحدت اصولگرايي اصلاح نشود، شوراي ائتلافي نتيجه اي نخواهد داشت .

وي در پايان در مورد حضور نماينده قاليباف در شوراي ائتلافي اصولگرايان افزود: با اطلاعاتي که در مورد نشست ائتلافي اصولگرايان  دارم قاليباف هيچ نماينده اي را از جانب خود منصوب نکرده است.

1727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =