رئیس ستاد انتخابات استان البرز: مشکلات تمامی حوزه‌های انتخابیه در البرز آسیب شناسی می‌شود

به گزارش فارس،رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان البرز گفت: تمامی حوزه‌های انتخابیه در البرز کنترل و مشکلات آنها آسیب شناسی می‌شود.

حجت الله ملاصالحی اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های این دوره از انتخابات در استان البرز برگزاری این مهم به صورت الکترونیکی است.

وی ادامه داد: در این راستا و با وجود مشکلات زیرساختی در استان البرز اما تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور پرشور مردم خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز خاطرنشان کرد: به طور مثال بسیاری از ساختمان‌های دستگاه‌های اجرایی، استیجاری است، اما این امر سبب نشده تا متولیان اجرایی انتخابات از فعالیت‌های انتخابات الکترونیکی باز بمانند.

ملاصالحی بیان داشت: در این راستا و به منظور برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی تمام حوزه‌های انتخابیه کنترل و مشکلات، آسیب شناسی شده است.

وی تأکید کرد: بنابراین دستگاه‌های اجرایی متولی انتخابات الکترونیکی در فرصت باقی مانده رصدهای لازم را دراین زمینه انجام می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اکنون 6 کمیته در زمینه انتخابات در البرز تشکیل شده است افزود: تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی به صورت کامل رصد شده و ثبت خواهد شد.

ملاصالحی خطاب به کاندیداهای این دوره از انتخابات تأکید کرد: هرگونه فعالیتی که سبب مشوش شدن افکار عمومی شود،‌ در کلان به ضرر نظام خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار با تأکید بر حفظ وحدت در میان تمام احزاب تصریح کرد: ما هرگاه از مردم خواستیم در صحنه حضوری پررنگ داشتند لذا ما نیز با حفظ وحدت و آرامش امید را در بین مردم بیشتر سازیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =