معاون توسعه امور ورزش: طرح حمایت از قهرمانان را به طور جدی در دستور کار داریم

نادر وادی خیل در نشست صمیمی استاندار البرز با موفق ترین مدال آوران استان بر جدیت اداره کل نسبت به پیگیری طرح حمایت از قهرمانان تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست صمیمی استاندار البرز با موفق ترین مدال آوران استان با اشاره به سیاست های اداره کل اظهار کرد: امسال برای وحدت رویه و هدفمند کردن برنامه ها سیاست هایی را تبئین کردیم که توسعه ی ورزش همگانی، استعدادیابی، توجه به ورزش بانوان، ساماندهی هیئت های ورزشی و فعالیت های آموزشی هیئت ها 5 اصل مهم این سیاست ها است.
وی افزود: خوشبختانه هیئت های ورزشی نیز توجه خوبی به این سیاست ها داشتند و ضمن انجام اقدمات مثبت در جهت آن، موفقیت هایی را نیز در این رابطه بدست آوردند.
وادی خیل با ارائه ی گزارشی از برگزاری مجامع هیئت های ورزشی گفت: تا پایان سال برگزاری 9 مجمع دیگر را در دستور کار داریم که نقش مهمی در ساماندهی هیئت ها خواهد داشت.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ورزشکاران البرز موفق به کسب 40 مقام رسمی در رقابت های مختلف بین المللی، جهانی، آسیایی و ... شده اند، ضمن آن که 233 نفر به تیم های ملی دعوت و بیش از 1000 نفر در مسابقات کشوری شرکت کرده اند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل راه اندازی پایگاه قهرمانی و استعدادیابی استان را یکی از مهم ترین کارهای صورت گرفته در ورزش استان ارزیابی کرد و گفت: این پایگاه می تواند قهرمانان زیادی را معرفی کرده و تاثیر بسزایی در رشد و پیشرفت ورزش استان بگذارد.
وی بحث حمایت از قهرمانان را یکی از چالش های جدی ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: علیرغم آن که اولین استانی هستیم که طرح حمایت از قهرمانان را در شورای عالی ورزش مصوب کردیم اما در این زمینه فاقد منابع و قوانین لازم می باشیم تا بتوانیم آن طور که شایسته است به وظیفه مان نسبت به ورزشکاران و قهرمانان عمل کنیم.
وادی خیل در پایان تصریح کرد: همچنین در حال پیگیری و عملیاتی کردن طرح هستیم که طی آن از ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک را دارند حمایت ویژه ای صورت گیرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =