مهرنوشت ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به ۱۵۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری توسط نیروهای امدادی هلال احمر خبر داد.

برومند جهانگیری  با اشاره به اینکه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری به ۱۵۰ مسافر طی ۲۴ ساعت گذشته امداد رسانی کرده اند، عنوان کرد: این مسافران در گردنه «چری» شهرستان کوهرنگ در پی بارش برف و کولاک دچار مشکل شده بودند که نیروهای امدادی هلال احمر به این مسافران امدادرسانی کردند.

وی افزود: پتو، مواد غذایی، کنسرو و... توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در اختیار این مسافران گذاشته شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برخی از این مسافران نیز در پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر توسط نیروهای امدادی هلال احمر این شهرستان اسکان داده شد.

برومند جهانگیری در ادامه با اشاره به اینکه ورود به مناطق برف گیر و گردنه های مرتفع استان چهارمحال و بختیاری نیازمند تجهیزات ضروری است، اظهار داشت: مسافرانی که قصد سفر به این مناطق را دارند باید با تجهیزات کامل مانند لباس زمستانی، زنجیر چرخ، مواد غذایی، پتو و... وارد این مناطق شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسافران همچنان باید باک خودروی آنها پر از سوخت باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =