قائم مقام شهردار قم: طرح ورودی شهر قم از جعفریه اصلاح و اجرا می‌شود

قائم مقام شهردار قم به طرح اصلاح ورودی شهر قم از جعفریه اشاره کرد و گفت: در این راستا توافق میان شهرداری، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و استانداری قم انجام شده تا بتوانیم نسبت به ایجاد یک فضای خوب و مناسب در ورودی شهر تا بوستان صدری ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، ابراهيم معتمدي امروز در ديدار شهردار و معاونان شهرداري قم با آيت‌الله اعرافي امام جمعه قم و رئيس جامعه المصطفي العالميه، گفت: يكي از اقدامات ما تلاش براي ايجاد يك فضاي تعاملي با ديگر مجموعه‌هاي شهري است كه در اين راستا اقدامات لازم را در دستور كار قرار داده‌ايم.
وي عنوان كرد: كميته‌هاي مشتركي با آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مسجد جمكران و اداره اوقاف ايجاد نموده ايم تا بتوانيم از طريق يك فضاي تعاملي در راستاي رفع مشكلات شهري گام برداريم.
قائم مقام شهردار قم با اشاره به پروژه ساماندهي محله‌هاي قديمي در خيابانهاي دروازه ري و چهل اختران گفت: در اين زمينه اقدامات خوبي صورت گرفته و براي خيابان دروازه ري بايد ۱۶ ميليارد تومان تا پايان سال تملك صورت گيرد.
معتمدي به طرح ورودي شهر جعفريه اشاره كرد و گفت: در اين راستا توافق ميان شهرداري، جهادكشاورزي، راه و شهرسازي و استانداري انجام شده تا بتوانيم يك فضاي خوب و مناسب در وروديهاي شهر تا بوستان صدري ايجاد كنيم.
وي گفت: براي افتتاح پروژه‌ها اعتبار خوبي با درايت شهردار قم در نظر گرفته شد كه ويژه‌ترين آنها احداث ۲۴ بوستان شهري در قم است كه تحولي بزرگ در پارك‌ها و تفرجگاه‌هاي تفريحي سطح شهر ايجاد خواهد كرد.
قائم مقام شهردار قم در خصوص اجراي پروژه‌ها گفت: قبل از اجراي هر پروژه بايد بررسي شود كه آيا مي‌توانيم آن پروژه را اجرايي كنيم يا خير؟ و اگر توانايي مالي و نيرويي براي اجراي كار را نداريم نبايد به قولي پروژه را زخمي كرده و آنها را رها كنيم كه تبعات فرهنگي و اجتماعي بسيار بدي را به همراه خواهد داشت.
معتمدي گفت: در حال حاضر براي اجراي فاز ۵ عمار ياسر به ۵۰۰ ميليارد تومان اعتبار براي اجراي كف و بدنه نيازمند هستيم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =