استاندار البرز:ظرفیت فرودگاه پیام برای صادرات محصولات البرز به‌کارگیری شود

استاندار البرز با بیان اینکه این استان می‌تواند علاوه بر نیاز تولیدات داخلی به فکر صادرات محصولات تولیدی باشد،گفت: لازم است که در این زمینه ظرفیت‌های فرودگاه پیام به‌کارگیری شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان البرز،سید حمید طهایی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی البرز اظهار داشت: استان البرز از استعدادهای خوبی در بخش صنعت برخوردار بوده و می‌تواند در بخشی از کشور تحول ساز حوزه اقتصادی باشد.
وی با اشاره به استقرار بیش از 3 هزار و 500 واحد صنعتی در این استان افزود: با وجود استقرار چنین ظرفیتی باز هم جای کار و فعالیت بیشتر در این حوزه وجود دارد و با توجه به استقرار فرودگاه پیام به عنوان تنها فرودگاه باری کشور و منطقه ویژه اقتصادی در این استان، با بکارگیری بخش خصوصی می‌توان در حوزه تولیدات صنعتی و مواد غذایی گام‌های بلندی برداشت.
استاندار البرز با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه و دیده شدن ظرفیت‌های این استان در این برنامه تصریح کرد: تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با اتکا به استعدادهای منطقه ای رویکردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: استان البرز از مجرای صنعت می‌تواند درآمد زا باشد و به عنوان دروازه ورودی و خروجی در کنار پایتخت بخشی از راهبردهای اقتصاد مقاومتی را محقق کند.
طهایی حمایت از تولید داخلی برای فتح بازارهای منطقه ای را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر تولید داخلی باید به دنبال در دست گرفتن بازارهای منطقه نیز باشیم‌.
وی با بیان اینکه بازرگانی یک علم است و باید فعالان این عرصه برای تجارت متناسب با تحولان نوین وارد عرصه شوند، اظهار داشت: امر صادرات باید به صورت تخصصی اجرایی شود و در این زمینه باید از ظرفیت‌های رسانه‌ها بانک‌ها و سایر کانون‌های اقتصادی استفاده شود.
استاندار البرز انتخابات پیش رو را اتفاقی مهم دانست و بیان کرد: تلاش دولت بر این است که انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شودو در این راستا شما صنعتگران می‌توانید با شناخت استعدادها و نیروهای اصلح برای ورود این افراد به مجلس کمک کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =