۰ نفر
۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

تسنیم نوشت: در پی ناکامی فزاینده مزدوران و ارتش‌های اجاره‌ای عربستان در یمن در برابر مردم و ارتش و کمیته های مردمی این کشور، عربستان دست به دامان کویت شد.

به گزارش روزنامه القبس، در حالی که عربستان و همپیمانانش در تجاوز نظامی به یمن سرگردان و متحمل خسارتهای سنگینی شده اند، کویت تصمیم گرفت که به عربستان نیروی زمینی اعزام کند تا در تجاوز ظالمانه عربستان به کودکان و زنان و سالخوردگان مشارکت فعال تری داشته باشد.

مشارکت کویت در تجاوز به یمن تاکنون به نیروی هوایی منحصر بوده است.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت که کویت تصمیم گرفته است نیروهای زمینی خود در قالب گردان توپخانه ای به عربستان اعزام کند تا پایگاههای ارتش و کمیته های مردمی یمن را گلوله باران کند.

این تصمیم کویت در حالی صورت گرفته است که مزدوران و ارتش‌های اجاره‌ای عربستان در یمن در برابر مردم و ارتش و کمیته های مردمی این کشور، متحمل خسارات سنگین و مفتضحانه ای شده اند.

در ماه سبتامبر گذشته در پی یک حمله موشکی ارتش یمن به مقر نیروهای اماراتی در مأرب 63 تن از آنها کشته شدند.

از سوی دیگر مقام‌های ارشد عربستان سعودی به افزایش هزینه‌های نظامی و امنیتی این رژیم به دلیل جنگ یمن اذعان کردند.

عربستان از ششم فروردین ماه گذشته تاکنون به بهانه بازگرداندن مشروعیت به یمن به نمایندگی عبدربه منصورهادی رئیس جمهور فراری و مستعفی، تجاوز زمینی، هوایی و دریایی خود به یمن را آغاز کرده است که از آن زمان تاکنون هزاران نفر از مردم مظلوم یمن به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند و بیشتر زیرساختهای حیاتی یمن تخریب شده است.

امارات، بحرین، قطر، مصر و سودان و مزدورانی از آفریقا و امریکای لاتین در این تجاوز ظالمانه شرکت دارند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    من از ته دلم مطعنم که پیروزی با یمن است
    • بی نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
      13 7
      منم متمعنم
  • قیام یمن مقدمه ظهور A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    22 3
    خوب ادعای عربستان اینه که حوثی ها بر علیه دولت و مردم یمن شورش کرده اند خوب اگر اینطوره دیگه نیروی خارجی لازم نیست از همون مردم یمن بخواهند دربرابر شورشی ها بایستند. این یارکشی های عربستان و استخدام آدم کش ها ثابت می کنه که قضیه برعکس اینه و مردم یمن در مقابل عربستان هستند نه با عربستان.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    21 2
    یمن پیروز است. متاسفانه کویت زمانی همراه عراق علیه ایران جنگید. الان هم می خواهد با عربستان علیه یمن بجنگد. کمی از تاریخ عبرت بگیرد بهتر است.
  • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    8 11
    نقش ما چیست؟دیگر حتی کویت هم از ما حساب نمی برد.
  • بی نام DE ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    16 3
    یمنی ها دیگه خیلی مظلوم اند. پادشاههای بشکه مانند کله پوک عرب هوس ماجراجویی جنگی کرده اند.
  • مهدی A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    10 3
    کوری عصا کش کوری دگرشود.این کارشان ز ادم وعالم به در شود.
  • یک ایرانی IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    13 4
    کویت باید هشیارترازاین باشد که بار دیگر فریب عربستان را بخورد .
  • علی کرمانشاه RO ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    حماقت شیخ نشینهای کویت هنوز زخمی که در بسترشان بخاطر حمایتهای بی دریغ از صدام و حزب بعث کثیف کردند خوب نشده ولی متاسفانه فراموش کردند که زمانی که در خواب ناز در بسترهای لوکس شان بودند و صبح وقتی بیدار شدند تمام کشورشان توسط صدام و حزب بعث اشغال شده و هر کدام به دام آنها افتادند راحت ترین راه کشتار بود که کردند و کویت را در کمتر از چند روز خالی نموده و آن را انتهای استان 19 خود اعلام داشتند کویت نباید حماقت زمان صدام را تکرار کند و همراه دولت تکفیری آل سعود به ملت مظلوم یمن حمله کند چرا کا ممکن است آل سعود بخاطر شکستهای پی در پی در باتلاق یمن اقدام به ارسال داعش به کویت نموده و یکبار دیگر ملت کویت چوب حماقت شاهزاده گان کویتی را بخورند و اینبار آل سعود مجوز ورود داعش به کویت را صادر کند و ..