ترکاشوند: حماسه 9 دی؛ کشور را در برابر تهدید دشمن بیمه کرد

شهردار کرج با بیان اینکه حماسه 9 دی ماه سال 1388 از جنس نهضت عاشورا بود، گفت: حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند با اعلام این مطلب عنوان کرد: مسئولان و مردم با حضور باشکوه خود در مراسم یوم‌الله 9 دی ماه، حرکتی ماندگار و تاریخی را برای ملت ایران در سال 88 رقم زدند که بی شک پیام این روز عاشورایی به نسل‌های بعدنیز منتقل نیز می شود.
شهردار کلانشهر کرج اظهار داشت: مردم با بصیرت و حرکت خودجوش خود در این راهپیمائی که برگرفته از عاشورای حسینی بود، توانستند پیام روشن انقلاب اسلامی را به دشمنان داخلی و خارجی منتقل و با پیروی از ولایت فقیه و انقلاب، کشور را از شر اهریمنان بیمه کنند.
ترکاشوند ادامه داد: روز نهم دی در واقع روز "نه" گفتن ملت ایران به سران فتنه، "آری"گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می باشد که مردم شریف و بزرگ ایران در این روز، تیر خلاصی را به سران فتنه شلیک و پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
این مسئول ارشد شهری خاطر نشان کرد: بايد دانست كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه ‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت؛ لذا بايد با بصيرت، درك انقلابي و حضوري مداوم و گسترده و بر اساس نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته گم نكنيم تا كشتي نجات ملت ‌ها را با گذر از طوفان ‌ها وموج‌ هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن، حضرت بقیة الله الاعظم (عج) بسپاريم.
وی در پایان یادآور شد: مدیریت شهری کرج ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی و با تقدیر و تشکر از حماسه سازان عرصه بصیرت، بار دیگر با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و میثاق کرده و با ابراز انزجار از دشمنان و توطئه گران داخلی و خارجی انقلاب و میهن اسلامی اعلام میدارد در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =