جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اقدامات اشغالگران برای شکستن اراده فلسطینیان را شکست خورده توصیف کرد و ربودن یکی از رهبران حماس توسط دشمن صهیونیستی را نتیجه هماهنگی‌های امنیتی بین تشکیلات خودگردان با تل‌آویو دانست.

به گزارش مانیتورینگ فارس، ‌تلویزیون الاقصی وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) وقتی خبری مبنی بر اینکه "دشمن صهیونیستی ماهر عوده " یکی از رهبران حماس را ربود " را مخابره کرد بلافاصله از تاکید حماس بر مقاومت خبر داد و به نقل از این جنبش افزود: ربوده شدن ماهر عوده هزینه‌ای است که با افتخار آن را پرداخت می‌کنیم.

بنا به گفته تلویزیون الاقصی به نقل از فراکسیون تغییر و اصلاح در مجلس قانونگذاری، ربوده شدن ماهر عوده از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین حماس ثمره هماهنگی‌های امنیتی بین رام الله با دشمن صهیونیستی است.

الاقصی با اشاره به یورش رژیم صهیونیستی به منزل "ابو جحیشه " یکی از نمایندگان مجلس قانونگذاری؛ از ربودن یک پیرمرد به همراه فرزندش در اردوگاه الدهیشه جنوب بیت لحم توسط مزدوران این رژیم خبر داد و آنها را اقدامات شکست خورده دشمن صهیونیستی برای شکستن اراده فلسطینیان دانست.

این شبکه طی برنامه‌ای در حمایت از مقدسات اسلامی بویژه مسجد الاقصی که همواره از سوی دشمن صهیونیستی تهدید به تخریب می‌شود؛ از بسته شدن درهای الاقصی توسط اشغالگران و منع دانش آموزان فلسطینی از رفتن به مدرسه خبر داد و افزود: رژیم صهیونیستی علاوه بر منع ورود شهروندان فلسطینی زیر 50 سال به مسجد الاقصی، فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی در سال 1948 را از نزدیک شدن به قبله نخست مسلمانان باز داشت.

این گزارش با بیان اینکه دشمن صهیونیستی محاصره کامل کرانه باختری رود اردن را تا نیمه هفته جاری تمدید کرد؛ از استقرار گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر شریف قدس برای منع هر گونه تحرک حمایتی از مسجد الاقصی خبر داد و افزود: مؤسسه وقف و میراث الاقصی ربودن یکی از نگهبانان مسجد الاقصی و تحت پیگرد قراردادن برخی دیگر توسط نظامیان صهیونیست را محکوم و خواستار حمایت آنها شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 49561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =