مسئول روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از عضویت رایگان شهروندان در کتابخانه تخصصی این سازمان خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حمیدرضا عسگری با حضور در برنامه زنده رادیویی یکشنبه سبز که به صورت هفتگی به روی آنتن رادیو البرز می رود، اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی هر سازمان و نهادی، ایجاد پل ارتباطی بین شهروندان با مسئولان است که این مهم هم اکنون در سازمان پارکها محقق شده است.
وی با اشاره به اهتمام ویژه دست اندرکاران برنامه یکشنبه سبز در راستای افزایش ارتباط شهروندان با مسئولان افزود: در واقع هم اکنون مشکلات حوزه فضای سبز که شهروندان و مخاطبان این برنامه مطرح می کنند، در سازمان پارکها به صورت ویژه رسیدگی می شود تا بتوان هرچه سریعتر نسبت به رفع آنها اقدام کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه یکی از رسالتهای اصلی این واحد، رسیدگی و انتقال مشکلات شهروندان به مدیران ارشد و پیگیری این مهم است، عنوان کرد: هم اکنون سازمان پارکها پلهای ارتباطی مختلفی را در راستای دریافت انتقادات، راهکارها و پیشنهادات شهروندان ایجاد کرده از جمله آن می توان به سامانه پیامکی 10001147، سایت park.karaj.ir و تلفن مستقیم 32541100 اشاره کرد.
برگزاری چهارمین جشنواره لاله ها در فروردین 95 در کرج
عسگری در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری چهارمین جشنواره لاله ها در فروردین ماه 95 در باغ گلهای پارک شهید چمران خبر داد و یادآور شد: از ماه گذشته، بیش از 300 هزار پیاز لاله در باغ گلها کاشته شد که در این راستا در فروردین ماه سال آینده، فضای ویژه ای با طراحی های خاص برای بازدید شهروندان از این جشنواره فراهم خواهد شد.
مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اضافه کرد: همچنین طبق روال گذشته، همزمان با آغاز چهارمین جشنواره لاله ها در فروردین 95، مدیران مدارس می توانند طی هماهنگی با روابط عمومی سازمان، نسبت به اخذ مجوز جهت بازدید رایگان دانش آموزان از این باغ اقدام کنند.
وی در بخش دیگری گفت: در اسفندماه سال جاری با فرا رسیدن هفته درختکاری، برنامه های آموزشی، ترویجی و فرهنگی ویژه ای از سوی سازمان در کرج اجرا خواهد شد که جزئیات آن در پرتال سازمان اعلام خواهد شد.
ارائه خدمات رایگان در کتابخانه تخصصی فضای سبز سازمان پارکها
این مسئول همچنین اعلام کرد: هم اکنون سازمان دارای کتابخانه تخصصی در حوزه مباحث علمی فضای سبز و کشاورزی با بیش از 2 هزار جلد کتاب است که در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، همشهریان کرجی می توانند همه روزه از ساعت 13 الی 14:30 از کتب این کتابخانه به صورت رایگان استفاده کنند و با ارائه کارت معتبر، کتابهای مربوطه را به امانت بگیرند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =