عذرخواهی گروهی که فیلم «هشت منفور» را در اینترنت منتشر کردند

گروه مسئول پخش غیرمجاز «هشت منفور»، «کمبود بزرگ»، «اسپکتر»، «کرید» و چند فیلم مهم دیگر از تارانتینو عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این راهزنان اینترنتی که نام «Hive-CM8» را بر خود نهاده‌اند در طول دو هفته‌ی گذشته نسخه‌ی باکیفیت فیلم‌هایی مانند «کرید»، «افسانه»، «پل جاسوس‌ها» و «اسپکتر» را در سایت‌های غیرمجاز دانلود فیلم منتشر کردند.

نام این گروه نخست با انتشار فیلم «هشت منفور» بر سر زبان‌ها افتاد. آن‌ها دو هفته پیش از اکران عمومی فیلم نسخه‌ی باکیفیت آن را در فضای مجازی منتشر کردند و مدعی شدند که 40 عنوان فیلم در اختیار دارند که آنها را نیز یک به یک در اختیار سایت‌های غیرمجاز دانلود فیلم قرار خواهند داد.

چندی پیش که فردی ناشناس اطلاعاتی در مورد هویت یکی از اعضای گروه «Hive-CM8» منتشر کرد، دیگر خبری از انتشار فیلم‌های تازه از سوی این گروه نشد و به نظر می‌رسید که هراس از دستگیر شدن مانع آن‌ها شده است، اما با انتشار غیرقانونی «آنومالیسا» و «کمبود بزرگ» مشخص شد که این گروه قصد توقف فعالیت‌های خود را ندارد. البته آن‌ها این بار همزمان با انتشار فیلم‌ها بیانیه‌ای عجیب و غریب هم منتشر کردند.

آن‌ها در بیانیه‌ی خود با اشاره به اینکه قصد اظهارنظر درباره اتفاقات چند وقت اخیر را ندارند، اعلام کردند : «ما این فیلم‌ها را برای افرادی که توانایی مالی برای رفتن به سینما ندارند، منتشر کردیم. هرچند که تماشای این نسخه‌ها هیچ‌گاه لذت تماشای فیلم در سینما را نخواهد داشت.» نکته‌ی جالب این است که این گروه در بیانیه‌ی خود از مردم می‌خواهد که برای حمایت از تهیه‌کنندگان برای تماشای فیلم‌ها به سینما بروند.

در ادامه‌ی بیانیه‌ی مذکور درباره انتشار فیلم «هشت منفور» آمده است : «ما از انتشار فیلم «هشت منفور» پیش از زمان اکران عمومی و دردسرهایی که درست کردیم، احساس ندامت داریم. ما هرگز قصد نداشتیم که با این کار به فردی صدمه بزنیم، اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که فیلم به این سرعت محبوب و پخش شود.»

شاید عجیب به نظر برسد اما گروه «Hive-CM8» اعتقاد دارند که کارهای آن‌ها در کل نه تنها ضرری برای صنعت فیلمسازی ندارد بلکه در نهایت به نفع فیلمسازان نیز هست. برای نمونه آن‌ها گمان می‌کنند که پس از انتشار فیلم «هشت منفور»، نام وسترن تارانتینو در صدر اخبار قرار گرفت و همه درباره آن صحبت می‌کردند.

منبع : ورایتی / 3 ژانویه

58241

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =