جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل از تایید صلاحیت189 نفر از افرادی خبر داد که از این استان برای هفت کرسی نمایندگی مجلس نام نویسی کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در استان اردبیل، ماریا موسوی  گفت: 95.5 درصد از 203 نفری که برای نامزدی نمایندگی مجلس از استان اردبیل نام نویسی کرده بودند، از هیات های اجرایی تاییدیه گرفتند.

جانشین ستاد انتخابات استان با بیان اینکه از میان ثبت نام کننده‌گان صلاحیت 9 نفر از سه حوزه انتخابیه احراز نشد، خاطرنشان کرد: از این میان پنج نفر از داوطلبین نیز انصراف دادند..

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت : در حوزه انتخابیه مشگین شهر 2نفر، در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوارچهار نفر ودر حوزه انتخابیه خلخال و کوثر نیز صلاحیت سه نفر توسط هیات‌های اجرایی احراز نشده است.

موسوی با بیان اینکه مدارک همه داوطلبان به هیات نظارت اعلام شد ، افزود: عدم احراز صلاحیت ثبت نام کننده‌ها توسط هیا‌ت‌های اجرایی از سوی فرمانداری‌ها به آنها ابلاغ شده و افراد می توانند در مهلت قانونی اعتراض خود را به هیات نظارت اعلام کنند.

وی با یادآوری اینکه داوطلبان از 16 تا 19 دی ماه مهلت دارند به نتیجه بررسی صلاحیت ها توسط هیات‌های اجرایی اعتراض کنند؛ خاطرنشان کرد: لیست نهایی نامزدها 27 بهمن ماه توسط فرمانداران انتشار خواهد یافت.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در روز هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =