شصت و سومین جلسه کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرج به ریاست روح الله کیان در محل جلسات شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری و مدیریت شهری کرج، از مصوبات مهم شصت و سومین جلسه کمیسیون بودجه، مساعدت مالی به خانواده شهیدان فهمیده و همچنین کمک مالی به یکی از جانبازان سرافراز 8 سال دفاع مقدس جهت خرید دستگاه تصفیه خون بود.
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرج ضمن بیان این مطلب گفت: رویکرد ما در تصویب متمم بودجه سال 94 و تعریف و تصویب بودجه سال 95، کاهش هزینه های غیر ضروری و تلاش در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: سعی می شود تمرکز تخصیص اعتبارات در سال آینده بر تکمیل پروژه های نیمه تمام باشد و حتی الامکان تا اتمام این پروژه ها از تخصیص بودجه به پروژه های جدید خودداری شود.
روح الله کیان اظهار داشت: سال آینده از تسهیلات بانکی برای احداث پروژه ها استفاده می شود و این این مهم نقش تاثیر گذاری در مقابله با رکود درآمدی ایفا می کند.
این عضو شورای شهر با بیان اینکه تمام تلاش و تمرکز ما بر این است که در سال جدید توجه ویژه ای به پروژه های ملی داشته باشیم، گفت: پروژه مترو و بزرگراه شمالی و همچنین تکمیل تقاطعات در حال ساخت، توازن بین بخش نقدی و تهاتر بودجه از رویکرد های مهم شورای اسلامی شهر کرج در سال آتی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =