قائم مقام شهردار کرج بر ضرورت برخورد قاطعانه با ساخت و سازهای غیر مجاز تأکید کرد و گفت: با همفکری و همکاری متقابل مسئولان ارشد شهری و استانی باید تدابیر و تمهیداتی اتخاذ شود تا اینگونه ساخت و سازها جرم تلقی شده و برخورد قانونی لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدرضا رضاپور این مطلب را در بازدید از منطقه 2 شهرداری کرج بیان کرد و اظهار داشت: هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در سطح این کلانشهر مشمول برخورد قانونی و جدی می باشد و هیچ گونه اغماضی در این زمینه وجود ندارد.
قائم مقام شهردار کرج عنوان کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر اصولی در سطح شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها می باشد که باید به طور ویژه پیگیری شود و مناطق 12گانه شهرداری کرج نیز در این امر بسیار دقیق و قاطعانه عمل کنند.
رضاپور تاکید کرد: مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز به عنوان عملی که آسیب ها و مشکلات بسیاری را برای شهر و شهروندان به همراه دارد، نیازمند عزم ملی و مشارکت همگانی است و نباید اجازه دهیم برخی با سودجویی و با هدف انتفاع بیشتر مالی، سلامت عمومی و بهداشت روانی جامعه را به بازی بگیرند.
این مسئول در ادامه بازدید از منطقه 2 شهرداری کرج در نشست با مدیر و مسئولان حوزه های مختلف منطقه، گفت: عملیات پوشش کانال مرد آباد که به دلیل تخلیه زباله در این محل مشکلات زیست محیطی را برای شهروندان به وجود آورده از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار حوزه خدمات شهری این منطقه قرار بگیرد و به طور جد پیگیری شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر جمع آوری بازار روز مطهری و انتقال و جا به جایی این بازار به مکان مناسب دیگری تاکید کرد و افزود: با توجه به جلسات متعدد با کسبه، معتمدین محلات شهر کرج و حضور مسئولان سازمان های خدمات شهری، میادین میوه و تره و بار و اداره املاک و مستغلات شهرداری این کلانشهر جمع آوری بازار مذکور در دستور کار قرار گرفته تا به این وسیله معضلات موجود در محدوده بازار مذکور هر چه سریعتر مرتفع شود.
از دیگر مسائلی که قائم مقام شهردار کرج در این نشست بر آن تاکید کرد، ساماندهی اتوماسیون شهرسازی منطقه 2 شهرداری این کلانشهر بود که مقرر شد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات دستگاه مذکور زیرساخت های لازم و ضروری برای اجرای اتوماسیون شهرسازی در منطقه بیش از پیش فراهم شود.
رضاپور در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب منطقه 2 شهرداری کرج در حوزه های مختلف از جمله مالی، خدماتی و عمرانی، یادآور شد: :خوشبخاته این منطقه از مناطق موفق در جذب درآمد های شهرداری محسوب می شود که با توجه به بررسی های بعمل آمده پیشرفت محسوسی نسبت به سالیان گذشته داشته است و امید می رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.
گفتنی ست در این بازید که مقرر شد به صورت فصلی از سازمانهای تابعه و مناطق 12 گانه شهرداری کرج به عمل آید، معاونان مالی و اقتصادی، خدمات شهری ، شهرسازی و معماری ، مدیر کل اداره بازرسی ، جانشین معاونت فنی و عمرانی و مدیر اداره املاک و مستغلات شهرداری کرج نیز حضور داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =