تساوی اکسین البرز مقابل تیم دسته اولی شهرداری اردبیل

تیم های فوتبال اکسین البرز و شهرداری اردبیل عصر پنج شنبه در زمین شماره سه ورزشگاه انقلاب کرج در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.

سعید گوهری/خبر آنلاین البرز، تیم اکسین البرز که یکی از مدعیان اصلی لیگ دسته دوم باشگاههای کشور است در حالی مقابل حریف دسته اولی شهرداری اردبیل قرارگرفت که میبایستی روز دوشنبه هفته آینده مقابل ملی پوشان تبریز به میدان بروند.
اکسین که با تفکرات فیروز کریمی برنامه های تاکتیکی تیمش در بازی با ملی پوشان تبریز را مرور میکرد بازی قابل قبولی را مقابل حریف دسته یکی خود به نمایش گذاشت.
دو تیم در سه وقت سی و پنج دقیقه ای مقابل هم به میدان رفتند، ابتدا این تیم اکسین که روی ضربه ایستگاهی علی امیری مهاجم گلزن خود به برتری دست یافت اما در ادامه شاگردان محمد احمدزاده توانستند روی یک ضدحمله توسط علیرضا قاسمی بازی را به تساوی بکشانند در ادامه اکسین چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا در نهایت بازی با همین دو گل به اتمام برسد.
شهرداری اردبیل پیش ازین توانسته بود نفت آبادان، یکی از مدعیان لیگ دسته اول را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد.
در حاشیه...
*محمد احمد زاده سرمربی شهرداری اردبیل که دو فصل قبل سرمربی گهر درود بود با استقبال گرم مدیرعامل پیشین گهر و فعلی اکسین البرز روبرو شد، حیدرپور ضمن خوشامد گویی به تیم شهرداری اردبیل دقایقی با سرمربی این تیم به گفتگو پرداخت.
*فیروز کریمی مدیر فنی اکسین البرز نیز که دچار سرماخوردگی شده بود از کنار زمین دستورات تاکتیکی را به علی لطیفی گوشزد میکرد.
*داور این بازی آقای لهراسبی داور جوان فوتبال کشورمان بود که قضاوت های لیگ آزادگان را برعهده دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =