پس از نزدیک به یک سال توقف، اکران فیلم های سینمای هنر و تجربه با نمایش فیلم «خواب تلخ» در رشت از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش فیلم های گروه سینمای «هنر و تجربه» که از بهمن ماه سال گذشته در گیلان متوقف شده بود، شامگاه جمعه با اکران فیلم «خواب تلخ» ساخته «محسن امیر یوسفی» از سر گرفته شد.

در این مراسم که با حضور امیر حسین علم الهدی دبیر شورای سیاست گذاری سینمای هنر و تجربه و عوامل فیلم برگزار شد، جمعی از هنرمندان استانی و علاقه مندان به سینما نیز حضور داشتند.

اکران فیلم های سینمای هنر و تجربه با نمایش فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی «شهرام مکری» در آبان ماه سال گذشته در گیلان آغاز به کار کرده بود.

خواب تلخ فیلمی به نویسندگی و کارگردانی محسن امیر یوسفی با نگاهی طنزآمیز به شکاف مدرنیته و سنت در جامعه ایران، داستان مرده شوری را روایت می کند که در مواجهه با فرشته مرگ قرار گرفته است.
عباس اسفندیاری، محسن رحیمی، دلبر قصری، یدالله انوری، اصغر کاظمی و ابراهیم قپاندار از بازیگران این فیلم هستند و فیلم برداری آن هم توسط بایرام فضلی انجام شده است
خواب تلخ نخستین بار در سال ۲۰۰۴ در بخش دو هفته کارگردان های جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و علاوه بر دریافت جایزه نگاه جوان این بخش، نامزد دریافت دوربین طلایی کن هم شد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =