خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
-
کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    با سلام چرا دولت وحدت و امید به مصوبات و تعهدات دولت قبل درخصوص خروج کارکنان از کلانشهر ها عمل نمی کند.بنده جزو آخرین کارکنان انتقالی از استان تهران هستم که به امید تبدیل نوع خدمتم به این دولت اعتماد کردم . 3 سال از آن زمان میگذرد و هرچقدر پیگیری می کنم ، هیچ کس پاسخگو نیست.اگر این کار غیر قانونی بوده چرا 90 کارکنان انتقالی تبدیل نوع خدمت شده اند و اگر غیر قانونی نیست چرا کار امثال بنده هنوز بلاتکلیف هستیم. همه مشکل را گردن دیگری می اندازد.اداره فعلی به استانداری ،استانداری به معاونت توسعه و سازمان برنامه بودجه و .... .
  • سحر A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام ببخشید چرا در آزمون استخدامی وزارت نیرو مهندس برق فقط مرد برمیدارن ، دفعه قبل هم همینطور بود الان هم همینطور من موندم بیچاره دخترهای ما چیکار کنند که رفتن رشته به این سختی خوندند لااقل این رو منعکس کنید لطفا ممنون
  • مسعود IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام ساکن اسلامشهرهستم لطفابه آسفالت خیابانهای این منطقه اهمیت دهید
  • حسين صالحوند ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    1 0
    لطفا درباره حقوق افراد قرار دادي پيگيري بفرماييد با حقوق يك مليون تومان تو اين شرايط سخت نميشه زندگي كرد و ازدواج كرد
  • اعتماد A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    با سلام و احترام. به مدت یک ماه است که در شهر نیشابور خودروها به علت کمبود پلاک شماره گذاری نمی شوند و مسیولان جوابگوی مردم نیستند, لطفا پیگیری نمایید. با تشکر
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    1 0
    متاسفانه در کشور هیچ نظام ثبت ایده ای وجود ندارد و دست کم جوانان نمیدانند برای ایده های شغلی و کارآفرینی یا استارت آپها به چه مرکزی مراجعه کنند تا هم ایده از آنها دزدیده نشود هم حق آنها ضایع نشود و پشتوانه ای برای جذب حمایت مالی داشته باشند. با توجه به لغو تحریمها و لزوم جذب سرمایه خارجی در جهت پیشرفت کشور مقتضی است دولت با اطلاع رسانی کامل به دایر نمودن چنین مراکزی اقدام کند تا به قول رییس جمهور با همت جوانان و ایده های آنها شاهد رونق اقتصادی باشیم.
  • غلامرضا IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    بیش از شش ماه است که تغییرات ترافیکی زیر در کوچه فلسفی و کاظمیان خیابان شریعتی بالاتر از میر داماد ایجاد شده است که ترافیک عبوری مردم و ساکنان را قفل کرده است: 1 قبلا ورود به کوچه فلسفی از شریعتی ممنوع بوده و کوچه کاظمیان به موازات آن یکطرف و از شریعتی ورود می شده است. 2 در تغییرات جهت ورود و خروج این کوچه ها برعکس شده و اهالی و ساکنین و مراجعین کوچه فلسفی برای خروج و رفتن به خیابان شریعتی مجبورند با طی مسیر 100 متری به کوچه مینا وارد شوند که مسیر 100 متری قفل بوده و رد کردن آن حداقل سه ربع زمان می برد . 3 علیرغم تهیه استشهاد محلی و ارائه آن به پلیس راهنمایی و شهرداری متاسفانه این مشکل تاکنون حل نشده است
  • اعضا نگین غرب A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    1 1
    دستور مقام معظم رهبری در خصوص نگین غرب که درتاریخ30/2/87 خطاب به آیت ا... شاهرودی صادر گردیده و تاکنون ناتمام مانده؟: به جناب آقای شاهرودی بگویید با همه تاکیدی که بر پیگیری این موضوع و مجازات این دسته مفسد شده ، متاسفانه کار همچنان نا تمام مانده است ، چرا یک مامور امین و قاطع را برای نهایی کردن این پرونده تعیین نمی فرمائید.15 سال از پیش خرید مردم از نگین غرب میگذرد و 5 هزار نفر ازمردم همچنان بلاتکلیفند. از حاج اقایان زرگر واملی لاریجانی انتظار داریم با توجه به توقیف اموال متهم که برابر رای صادره در 7 سال پیش تماما به مالباختگان تعلق میگیرد نسبت به اجرای حکم اقدام نموده و این مردم را پس از 15 سال بلاتکلیفی نجات دهند.از مقام معظم رهبری عاجزانه استمداد میطلبیم به داد مردم برسند.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام خسته نباشید بعداز گذشت 15 روز از مصوبه دولت مبنی بر اجرای بازنشستگی پیش از موعد و پرداخت مابه التفاوت به سازمان بازنشستگی برای کارکنان خدمات کشوری اندسته از کارکنان امسال تقاضای آنها به سازمان بازنشستگی توسط ادارات وارگانها ارسال شده است هنوز سازمان بازنشستگی در استانها فرم و پاسخ لازم به ادارات وارگانهای تحویل نداده تا این طیف ازکارکنان نسبت به تسویه حساب با ارگان مربوط اقدام نمایند لطفا در این مورد سازمان بازنشستگی پاسخ فرمایند سال به پایان خود نزدیک شده است و این افر اد 7 ماه است در انظارند .
  • مهری IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    باسلام اینجانب طی نامه ای که از طرف اداره امور آب وفاضلاب شهرقدس برای آپارتمانی که ساکن هستم ودارای 8 واحد میباشد ارسال شده بود با مراجعه به اداره آب پس از محاسبه میلغ 10.200.000 تومان کلا 8 واحد جهت انشعاب فاضلاب پرداخت نمایند سوال من از مسولین مربوطه این است چرا کاری ک سال 89 انجام شده به نرخ روز در سال 94 محاسبه شده ودریافت شود چرا سال 89 که مبلغ انشعاب 359.000 تومان بود این نامه ارسال نشد حال چ اتفاقی افتاده آیا طی این همه سال استفاده ای از این طرح جمع آوری فاضلاب کرده ایم که لااقل بگوییم خب 5 سال هست استفاده کرده ایم .اینجانب به هیچ وجه راضی نیستم.
  • جانباز A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    با سلام . ما در شرکت بهره برداری مترو تهران با اینکه حق بیمه تکمیلی از حقوق مان هر ماه به صورت مرتب کم شده و کم میشود ، ولی در واقع از بیمه تکمیلی برخوردار نیستیم و بیمه آسیا نه به ما معرفی نامه می دهد و نه هزینه های درمانیه ما را پرداخت می کند . لطفا از مسئولان بهره برداری مترو و بیمه پیگیری نمائید . با تشکر فراوان
  • امیر قلی نژاد IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 1
    با سلام من دوره سربازی را کاملا گذرانده ام 21 ماه اما دوره اضافه خدمت خود را سپیر نکردم از ادامه خدمت سر باز زدم ، الان باید چکار کنم و برای گرفتن کارت پایان خدمت چه کاری باید انجام دهم ؟
  • بی نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    1 0
    سلام لطفا علت عدم پرداخت مرخصی وپاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی را از طریق آقای نوبخت پیگیری کنید چون جواب آقای وزیر وآقای بطحایی را می دانیم اعتبار نداریم درحال پیگیری هستیم. متشکر
  • قباد عطایی IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    با سلام من برج 10سال 93برای دریافت یک خودروی پارس تندر ثبت نام کردم و18 میلیون به حساب این شرکت واریز کردم قرار بود تیر ماه 94ماشین رو بهم تحویل بدن اما متاسفانه بعد از اینکه تا شهریور 94خبری از دعوتنامه نشد انصراف دادم .ولی متاسفانه علیرغم اینکه در قرارداد ذکر شده که در صورت انصراف یک ماهه پولم رو پس میدن اما بعداز گذشتن 4ماه از انصراف هنوز خبری از برگشت پولم نشده .دستم هم به هیچ جا بند نیست.شما رو خدا پیگیری کنید.
  • بازنشسته فرهنگی A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 1
    آی دولتی ها هوار به داد بازنشسته های فرهنگی برسید آنها هم باید مثل..../