ایسنا نوشت:نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل بار دیگر برای فلسطینی‌ها خط و نشان کشید و تهدید کرد که هر کس بخواهد صهیونیست‌ها را در داخل یا خارج از فلسطین اشغالی بکشد، هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت النشره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن عرض تبریک به مراجع امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به خاطر به شهادت رساندن "نشأت ملحم" مجری عملیات مقاومتی تل‌آویو تصریح کرد: «هر کس قصد کشتن اسرائیلی‌ها را دارد، باید بداند که ما دیر یا زود او را پیدا خواهیم کرد؛ حال چه در داخل فلسطین اشغالی باشد یا در خارج از آن. هیچ کس از حملات ما در امان نیست و ما قاتلان و کسانی را که با آنها همدستی می‌کنند، پیدا خواهیم کرد.»

نتانیاهو با تمجید از نظامیان صهیونیستی و عناصر پلیس و شاباک و نز یگان مبارزه با "تروریسم" به خاطر شهادت ملحم، خاطرنشان کرد که «نظامیان ارتش صهیونیستی و عناصر پلیس و شاباک به صورت شبانه روزی و هدفمند و حرفه‌ای به تلاش‌های خود برای شناسایی محل اختفای مجری عملیات تل‌آویو و ترور وی ادامه دادند.»

پس از شهادت مجری عملیات تل‌آویو، تمامی شبکه‌های تلویزیون رژیم صهیونیستی برنامه‌های خود را به پخش مستقیم این عملیات اختصاص دادند و وزرا و اعضای کنست و احزاب صهیونیستی هم از به شهادت رساندن نشأت ملحم تمجید کردند.

گفتنی است که عناصر یگان عرب نمای صهیونیستی شامگاه جمعه گذشته نشأت ملحم مجری عملیات جمعه گذشته تل‌آویو را در مسجدی در منطقه وادی عاره در ام الفحم اشغالی به شهادت رساندند.

به گزارش شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی، عناصر یگان عرب نمای صهیونیستی نشأت ملحم را در داخل مسجدی در ام الفحم هدف تیراندازی قرار داده و به شهادت رساندند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =