نعیمی: نهادهای امنیتی پاسخ بدهند که حمله به سفارت خودجوش بوده یا جناحی؟

نماینده آستارا از نهادهای نظارتی و امنیتی، قوه قضاییه و نیروهای انتظامی خواست که جریان حمله به سفارت عربستان را بررسی کنند.

صفر نعیمی نایب رییس کمیته امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به امنیتی بودن حمله به سفارت عربستان طبق گفته ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور گفت: مطالبه من هم به عنوان نایب رییس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از نهادهای نظارتی و امنیتی، قوه قضاییه و نیروهای انتظامی این است که جریان حمله به سفارت عربستان را بررسی کنند و ببینند این اتفاق یک اقدام خودجوش بوده یا از سوی جناح یا جناح هایی هدایت شده است؟ چرا که این اقدام‌ به امنیت منطقه و کشورمان خدشه وارد کرد.

وی در خصوص احتمال برنامه ریزی شده بودن حمله به سفارت عربستان از سوی دستگاه‌های جاسوسیِ خارج کشور، بیان کرد: هر گونه نگاه و قضاوتی هم اکنون در مورد حمله به سفارت‌ عربستان قابل تصور و طبیعی است. نهادهای ذی ربط باید تمام ابعاد این موضوع را رصد کنند و زمانی که نتایج بررسی هایشان منتج به نتیجه شد، برای روشن شدن اذهان عمومی آن را در اختیار مردم بگذارند تا نظرها در این مورد یکنواخت گردد.

 این نماینده مجلس حمله به سفارت عربستان را محکوم کرد و آن را یک اقدام از سوی کسانی دانست که غرورشان به خاطر رفتارهای عربستان جریحه دار شده بود. او احتمال ورود به سفارت عربستان را با یک برنامه کنترل شده قبلی، نادرست دانست.  

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    7 1
    حالا شما فکر کن خودجوش. چه فرقی می کنه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    12 0
    خود جوش چیه؟ یعنی این افراد بعد از نصف شب یکهو جوش آوردند؟ مگه کار و زندگی ندارند و شب ها نمی خوابند؟
  • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    2 0
    مگه فرقی میکنه؟ کار خلاف خلافه. چه خودجوش چه سازماندهی شده. نیروی انتظامی باید پاسخگو باشه.