نماینده فلاورجان معتقد است که مردم ناراحت از سیاست‌های احمدی نژاد، به تیم روحانی اعتماد کردند، اما هنوز شرایط مطلوب خود را نیافته‌اند.

به گزارش خبرآنلاين، سید ناصر موسوی لارگانی از اعضاي جبهه پايداري در نطق امروز خود مدعي شد که نه تنها معضل رکود در دولت يازدهم برطرف نشد، بلکه بر آن افزوده نيز شد. چه آنکه همه مشکلات به مذاکرات گره خورد، مذاکراتي که با اميد حل مشکلات معيشتي آغاز شده بود و مردمي که از مشکلات معيشتي به تنگ آمده و سفره هايشان هر روز آب مي رفت، با چنان شور و شوقي مذاکرات را دنبال مي کردند که مبادا از معجزه اي که از اين مذاکرات قرار بود بيرون بيايد، جا بمانند!

اما به گفته وي، سکوت سوله ها و .. گوياي رکود دوباره در کشور است. در شرايطي که بانک ها بسياري از تسهيلات را به جاي مصرف در امور مولد، صرف امور غيرمولد کرده اند، چالش ديگر اقتصاد کشور عدم کنترل واردات است. دولت در کنترل واردات نه تنها آن را کاهش نداده که افزايش هم داده است.

موسوي لارگاني با بيان اينکه راه حل خروج از رکود، تکيه بر منابع داخلي است، ادامه داد: غربي ها و دشمنان نظام از الگوي اقتصاد مقاومتي ما به شدت هراس دارند و نبايد اقتصاد کشور مزيت هاي خود را فداي واردات کند. مردم به شدت از لحاظ اقتصادي در تنگنا هستند. مردمي که از سياست هاي احمدي نژاد ناراحت و به تيم روحاني اعتماد کردند، هنوز شرايط مطلوب خود را نيافته اند.

نماينده فلاورجان افزود: بازنشستگان پس از عمري تلاش صادقانه به خانه باز مي گردند و بايد خانواده اي با عروس و داماد و نوه را مديريت کند ولي همچنان گرفتار مشکل معيشت هستند. دولت و مجلس در برنامه ششم توسعه بايد فکري به حال بازنشستگان کنند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =