سرپرست پارک علم و فناوری استان چهارمحال وبختیاری گفت : : نیاز امروز کشور اشتغال و کارآفرینی است و خروجی دانشگاه باید دانشجوی ایده محور و کارآفرین باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم وفناوری استان ،دکتر پیر علی  در نشست  مشترک  با رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری افزود : در حال حاضر سیاست کشور توسعه شرکت های دانش بنیان است.

به گفته وی :متاسفانه در حال حاضر ارتباط دانشگاه و صنعت به طور مناسب شکل نگرفته است و یکی از وظایف پارک علم و فناوری پر کردن این خلا و تکمیل زنجیره علم تا ثروت است.

سرپرست پارک علم و فناوری استان تاکید کرد دانشگاه نقطه عطف تولید دانش و کارآفرینی است و امیدواریم بتوانیم با ایجاد یک ارتباط موثر راه را برای استفاده از این ظرفیت هموار کنیم.
در ابتدای این نشست دکتر قجری رییس دانشگاه پیام نور با استقبال از برگزاری چنین نشست هایی آن را نقطه آغازی برای تعامل و ورود اعضای هیأت علمی و دانشجویاندانشگاه پیام نور به سمت پژوهش ها و پایان نامه های فناور محور دانست.

دکتر قجری افزود حل مشکلات کشور در زمینه کارآفرینی نیازمند مدیریت در پارک علم و فناوری و تعامل با دانشگاه است. گ

رییس دانشگاه پیام نور برگزاری کارگاه های مشترک، ایجاد مرکز رشد در این دانشگاه و استفاده از ظرفیت های موجود دو طرف می تواند زمینه رشد و شکوفایی کشور را فراهم آورد.
در پایان این نشست مقرر شد هر دو طرف نماینده ای جهت عملیاتی کردن تصمیمات این جلسه معرفی نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    1 0
    هروقت اساتید محترمتون ایده محور و کار آفرین شدند دانشجو ها هم میشن
  • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    1 0
    البته بهتر است خروجی دانشگاه به جای دانشجوی کارآفرین، فارغ التحصیل کارآفرین باشد.