سایت کانون مربیان نوشت:فدراسیون فوتبال قزاقستان روش عجیبی برای انتخاب سرمربی آینده تیم ملی این کشور انتخاب کرده؛ رای گیری از مردم!

خبرگزاری اسوشیتدپرس از برگزاری رای گیری برای انتخاب سرمربی آینده تیم ملی قزاقستان خبر داده و از قول دیمیتری نسترنکو، سخنگوی فدراسیون فوتبال این کشور نوشته: این روش مشکلی برای ما ایجاد نخواهد کرد. مردم فوتبال را دوست دارند و آن را تماشا می‌کنند و فکر می‌کنم همه در رای‌گیری شرکت خواهند کرد.

براساس اعلام نسترنکو این رای‌گیری دومرحله خواهد داشت: اول انتخاب بین سرمربی وطنی یا سرمربی خارجی و دوم انتخاب از بین لیستی که فدراسیون فوتبال قزاقستان باتوجه به نتیجه رای گیری اولیه منتشر می‌کند.
مرحله اول این رای‌گیری آغاز شده و از هزار و ۷۳۲ نفری که تا امروز رای‌ داده‌اند، ۸۳۶ نفر سرمربی خارجی را به سرمربی داخلی ترجیح داده‌اند.

نسترنکو می‌گوید: دو لیست مجزا آماده شده‌اند تا بعد از مرحله اول رای‌گیری روی سایت فدراسیون منتشر شود. سرمربی‌های خارجی خوبی مدنظر داریم که البته قاعدتا "ژوزه مورینیو" یکی از آن‌ها نیست.

تیم ملی قزاقستان با هدایت "یوری کراسنوژان" روس و با فقط یک برد از ۱۰ بازی مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ موفق نشد به این مسابقات صعود کند.

 

251 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =