رییس دادگستری پلدختر گفت: امنیت پایدار در شهرستان حاصل همکاری وتعامل بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است .

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر ، بیژن سوری در جلسه تعامل قضایی با نیروی انتظامی شهرستان پلدختر ، اهمیت و جایگاه انتخابات در ایران را غیر قابل انکار دانست و افزود:رویکرد اصلی در مواجهه با تخلفات انتخابات ، پیشگیری است و تمام سعی و تلاش ما بر این است که انتخابات پرشور و با امنیت قابل توجهی برگزار کنیم که لازمه تحقق این امر تلاش و تعامل دستگاه ها در برنامه ریزی و مدیریت دقیق است .
وی ضمن قدردانی از حضور شبانه روزی پلیس در جامعه و تلاش در راستای ارتقا امنیت پایدار گفت:تداوم همکاری و تعامل بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی موجب ایجاد امنیتی پایدار و کاهش جرایم در سطح شهرستان و ثبات امنیت در جامعه خواهد شد .
وی خدمتگزاری به مردم و ارتقا امنیت پایدار در جامعه وظیفه مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضا دانست و افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دو کفه یک ترازو به مثابه دو بال یک پرنده هستند که لازم و ملزم همدیگر و ما باید تلاش کنیم که افتخار ناجا و دستگاه قضایی را با برقراری امنیت پایدار ارتقا دهیم .
رییس دادگستری پلدختر با بیان این که ، دادگستری و نیروی انتظامی رکن اساسی در ایجاد امنیت در جامعه است ، از تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی به لحاظ برقراری نظم و امنیت مطلوب در شهرستان تقدیر کرد .
سوری با بیان این که بدون حمایت کامل قضایی ماموریت های دشوار پلیس در تامین امنیت به سرانجام نخواهد رسید افزود:
دادگستری با حفظ حرمت و در چارچوب قانون ، با همه توان از نیروی انتظامی حمایت می کند .
فرمانده انتظامی پلدختر در این جلسه به فعالیت ها و ماموریت های نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد و گفت: تعامل خوب و سازنده برای پیشبرد اهداف مشترک ناجا و دستگاه قضا لازم و ضروری است .
سرهنگ رضا داودی برخورد قاطع هر دو دستگاه با مخلان نظم و امنیت را نیز ضروری دانست و افزود: برخورد قاطع با این افراد ، امنیت پایدار را برای جامعه در پی خواهد داشت .
معاونت حقوقی نیروی انتظامی استان لرستان تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را تضمین کننده امنیت جامعه دانست و گفت: امنیت پایدار در یک منطقه در سایه تعامل صحیح و سازنده و حمایت قضایی از ماموران خدوم ناجا امکان پذیر است .
سرهنگ مصطفی منصوری افزود: خوشبختانه با بررسی به عمل آمده در شهرستان پلدختر این تعامل بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وجود دارد وانتظار داریم که بیش از گذشته این تعامل حاصل گردد.

اسما اسماعیل پور

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =