بلاتکلیفی پروژه های ورزشی پلدختر / ضرورت پاسخگویی نماینده مردم در مجلس

با گذشت نزدیک به 8 سال وعده‌های ورزشی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی محقق نشده‌اند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،شهرستان پلدختر با جمعیت 80 هزار نفری در مناطق جنوبی استان لرستان قرار دارد که از مشکلات متعددی در حوزه ورزش نیز برخوردار است.

این شهرستان که به سرزمین بالاگریوه‌ای‌ها شهره است و از منابع عظیم نفت و گاز در کشور به شمار می‌آید،با کاستی‌ها و نارسایی‌هایی در حوزه ورزش مواجه است که نماینده مردم این شهر با توجه به این که 2 دوره پیاپی در مجلس شورای اسلامی حضور داشته است، نتواسته به وعده هایی که داده است جامعه عمل بپوشاند.

عدم افتتاح تنها استخر این شهر که از گرم ترین مکان های استان به شمار می‌آید باعث شده است، هر ساله جان تعدادی را خاطر شنا در رودخانه‌ها بگیرد و نماینده مردم این شهر نیز تاکنون و بعد از نزدیک به 8 سال نمایندگی نتوانسته است مردم شهر 80 هزار نفری پلدختر را صاحب استخر کند.

از دیگر مشکلات ورزشی مردم پلدختر و معمولان می توان به مشکلات مالی هیات‌های ورزشی، عدم به بهره‌برداری رساندن زمین چمن فوتبال، کمبود تجهیزات ورزشی، تعطیلی لیگ‌های شهرستان و حضور آن ها در لیگ های استانی، چمن نشدن تنها زمین فوتبال شهر معمولان و بلاتکلیفی سایر پروژه های ورزشی شهرستان پلدختر است.

یکی از وعده های کائیدی در دورانی که قصد حضور در مجلس شورای اسلامی بود، ایجاد فضاهای ورزشی در روستانی شهرستان پلدختر بود که این بحث نیز ار نقاط ضعف عملکرد 8 ساله نماینده پلدختر به شمار می‌آید.

محقق نشده وعده ساخت سالن چند منظوره افرینه، باعث شد 3 جوان عشق فوتبال به شهر معلولان مراجعه کنند که به علت تصادف جان خود را از دست دادند.

از سویی دیگر نبود حامی مالی و سرمایه‌گذاری، بی‌برنامگی و بی توجهی به ایجاد زیرساخت‌ها از عواملی هستند که زمینه‌ساز بروز بسیاری از مسائل و مشکلات در حوزه ورزش این شهرستان شده اند.

بانوان شهرستان 80 هزار نفری پلدختر نیز نیمی از جمعیت آن را تشکیل می‌دهند، از حداقل های موجود نیز سهمی ندارند و تاکنون کم ترین توجهیی به این قشر صورت نگرفته است.

امید می رود با توجه به استعداد هایی که در حوزه ورزش شهرستان پلدختر وجود دارد، نمایندگان آینده این شهر به صورت جدی تر وارد این عرصه شوند تا با پیگری‌های فراوان به دنبال ایجاد بسترهای لازم باشند بیش از این مردم پلدختر قربانی کم توجهیی ها نشوند.

این در گاه خبری، تا یک ماه آینده هر چند روز یک بار وعده های ورزشی و عملکرد همه نمایندگان فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی را به صورت بی طرف بررسی و منتشر خواهد کرد.

پایگاه خبری ورزش لرستان/

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =