استاندار کرمانشاه گفت: با اجرای برجام و رفع تحریم ها، منابع مالی خوبی به پروژه های عمرانی در سطح ملی و استان تزریق می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه اسدالله رازانی در دیدار با محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: سرمایه گذاری در بخش های مختلف عمرانی برای مدیریت ارشد استان حائز اهمیت است و در این عرصه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی اظهار کرد: امیدواریم در سفر دکتر روحانی و هیات دولت به کرمانشاه طرح های خوبی در راستای توسعه پروژه های عمرانی استان مصوب شود.
استاندار کرمانشاه همچنین گفت: به طور قطع با اجرای برجام و رفع تحریم های بین المللی، منابع مالی خوبی به پروژه های عمرانی در حوزه ملی و استان ها تزریق می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی در سفر به کرمانشاه از بیمارستان های در دست ساخت پاوه و اسلام آباد بازدید کرد.
علیزاده در باره این بازدیدها گفت: در بازدیدی که از بیمارستان های در دست ساخت استان به عمل آمد بیمارستان پاوه 75 درصد پیشرفت فیزیکی و بیمارستان اسلام آباد غرب هم بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =