جماران نوشت:اخیرا یک خبرسازی مضحک و عجیب در مورد «برگزاری میهمانی در کاشانک با حضور سیدحسن خمینی و سفیر فرانسه در تهران» در برخی از رسانه های تندرو منتشر شد.

محمدعلی انصاری سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در گفت و گو با جماران، ضمن تکذیب شدید این خبرسازی اظهار داشت: باید عرض کنم که چه خوب است به گردانندگان و تولیدکنندگان این نوع دروغ ها، خصوصا به مسئولین این سایت ها مدال شجاعت در دروغ پردازی اعطا شود.

وی افزود: بدون شک اشاعه چنین اخباری حکایت از طراحی و سناریوی خاص در راستای امام زدایی و مخدوش ساختن عظمت شخصیت و اندیشه اوست و متأسفانه حقد و کینه این جریان مشکوک علیه بیت امام که به شدت رو به فزونی می رود، جه بسا استقلال و تمامیت کشور را نیز نشانه رفته است که باید نهادهای صادق امنیت و اطلاعات کشور با عاملان آن برخورد کنند.

انصاری تصریح کرد: از حامیان این جریان باید پرسید که شما برای مقابله و دشمنی با بیت امام و رسیدن به اهداف و آرزوهای خود تا کجا می خواهید پیش بروید؟! اگر دین ندارید آزاد مرد باشید.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    2 0
    اینها مجوز دارند که این کارها را انجام دهند وگرنه مدعی العموم خیلی زود جلوگیری میکرد
  • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    1 0
    جند بار دراین زمینه و نفوذ که این روزها بحث روز شده نظراتی داده ام وشاید دیگران هم گفته اند ولی انتشار نمی یابد واینکه نفوذ را بایدبیشتر درجاهایی جستجو کرد که به آنها شک نداریم والبته گو ش شنوایی هم دراین زمینه وجود ندارد وحکایت همان حکایت محمد شاه خوهد بود که به او خبردادند به کشور حمله شد ه باور نکرد گفتند به دروازه های شهر رسیدند باور نکرد گفتند به کاخ حمله کردند باور نکرد تااورادستگیر کردند حالا باورکرد ولی دیگر دیرشده بود
  • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 3
    گیرم بدر تو بود فاضل ازفضل بدر تورا چه حصل سید حسین هم نوه امام بود چه کارها که کرده ومیکند درمقا بل امام ایستاد