ریکاردو فراچری رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال با حضور در استان البرز از استادیوم بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج بازدید کرد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ در این بازید علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، جمعی از مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان البرز رئیس فدراسیون جهانی بیسبال را همراهی کردند.
وی ضمن بازدید از این مجموعه ی ورزشی و ساختمان اداری مربوط به آن، بر لزوم همکاری فدراسیون جهانی با مسئولان ورزش ایران و البرز برای بازسازی و ترمیم این مشکلات و نقاط ضعف استادیم بیس بال تاکید کرد.
در طی این بازدید، علی پور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز توضیحات و گزارشاتی را در رابطه با استادیوم بیس بال کرج و راه های توسعه ی این رشته ی ورزشی به رئیس فدراسیون جهانی ارائه دادند.
در ادامه با حضور در هتل ورزش مجموعه ی انقلاب و با استفاده از نقشه های این ورزشگاه، مباحث تخصصی، راه کارهای توسعه و رشد این رشته در ایران و البرز و همچنین نحوه ی تعامل و همکاری فدراسیون جهانی با فدراسیون انجمن های ورزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =