خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
-
کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    در نظر سنجیها گزینه " هیچکدام " را هم بگذارید آنوقت متوجه خواهید شد واقعیت چیست.
  • حسن RO ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    2 0
    بنده یک بازنشسته هستم.قراربوددولت تدبیروامیدحقوقهاراهمسان سازی کندورفع تبعیض کنداماآن چیزی که دربودجه 95 مشاهده می شودتبعیض وبی عدالتی رابیشترمی کند.به ویژه برای کسانی که دریافتی زیر2میلیون دارند.درواقع این طرح به نفع آنانی است که دریافتی بالایی دارند.کجای دنیا12درصدبرای یک ونیم تا5میلیون عدالت است...؟؟؟؟؟؟
  • حسن RO ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    1 0
    لطفاازجناب آقای نوبخت بپرسیدماده125مدیریت خدمات دولتی درجهت همسان سازی دریافتهاچی شد؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    1 0
    با سلام،خواهش ميكنم مسولين يك فكر جدي براي آلودگي هوا كنند. ي كار سريع اين است كه تعداد زيادي اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومي اضافه كنند با مسيرهاي جديد تا استفاده از خودرو شخصي كمتر شود. اين يك واقيت است كه وقتي براي طي خانه تا محل كار بايد چند بار سوار و پياده شوي و هربار هم نيم ساعت تو صف بماني و كلي كرايه تاكسي بدهي خوب استفاده از ماشين شخصي به صرفه تر است. انواع آلرژي و مشكلات تنفسي و قلبي و سردرد و خستگي مفرط، تهوع، بي حالي به طرز وحشتناكي دور و برمان زياد شده.لطفا به دادمان برسيد.
  • جمعی از کارآموزان مرکز دولتی شماره 14 اسلامشهر IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    1 0
    سلام. خواهش میکنم صدای ما رو به سازمان فنی و حرفه ای استان تهران مراکز دولتی برسونید. فنی و حرفه ای زرافشان اسلامشهر هر دوره آموزشی برای ثبت نام ظرفیت خیلی خیلی محدود دارد و از خیلی از افرادی که برای دوره کارورزی به آنجا مراجعه می کنند ثبت نام انجام نمیشود . با توجه به رایگان بودن این مرکز دولتی استقبال از دوره های آموزشی آن بسیار بالاست اما خیلیا موفق به ثبت نام در دوره آموزشی نمی شوند. میشه کلاسها را در دو شیفت صبح و عصر برگزار کرد تا همه بتوانند از کلاس های آموزشی استفاده کنند. از خبرآنلاین خواهش میکنم پیام ما رو به فنی و حرفه ای ارسال کنید. جمعی از کارآموزان مرکز شماره 14 اسلامشهر، خواهران
  • امیر پناهی IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    1 0
    سلام.خسته نباشید.من دیروز هم بابت مشکل آرمان برای شما کامنت گذاشتم.وای امروز من مدرکی پیدا کردم که تعاونی الزهرا در دی ماه 800 میلیارد تومان سپرده بدون پشتوانه چاپ کرده و داره به قیمت پایین خرج میکنه و عملا داره کلاهبرداری میکنه که موقع تجمیع برا سپرده گذارهای بدبخت مشکل ایجاد کنن.من مدرک دارم.خواهش میکنم پیگیری کنید.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    1 0
    سلام خسته نباشی تا کنون چندین کامنت در مورد دلایل عدم اعلام موافقت سازمان بازنشستگی با بازنشستگی پیش ازموعدکارکنانی که امسال اسامی آنها از طرف ادارات ونهادها ارسال شده است اما جوابی داده نشده است لطفا مدیریت محترم سازمان بازنشستگی خدمات کشوری پاسخ فرمایند
  • مرتضی A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    2 0
    29 سال سن دارم . سردار کمالی عزیز خواهشا با دولت همکاری کنید تا قانون پنج سال غیبت تصویب بشه از بلاتکلیفی خارج بشیم تا ماهم کم کم بتونیم به زندگیمون سرو سامان بدیم . بخدا ناراحتی اعصاب گرفتم وقتی میبینم از دوستانم عقب افتادم.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    با سلام وخسته نباشید.تکلیف متقاضیان بازنشستگی پیش ازموعد فرهنگی که شهریورماه تقاضا داده اند و استان با آنهاموافقت کرده کی مشخص میشود؟؟؟؟
  • داود طاهری IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    1 0
    باسلام از ساکنین خیابان پیروزی بلوار ابوذر هستم که دکلهای فشار قوی برق در مجاورت محل زندگی ما وساکنین این منطقه وجود دا رد که مشکلات زیادی در بر دارد از جمله اینکه خطر سرطان زا بودن این میدان مغناطیسی که ایجاد میشود و بیشتر ملکهایی که در حریم وجود دارد با توجه به فرسوده بودن ساختمانها شهرداری اجازه نوسازی نمیدهد وبا مراجعه به شهرداری مسولین اظهار دارند که دکلها برچیده میشود منتظر بمانید لطفا پیگیری از وزارت نیرو بخش فوق توزیح شرکت برق تهران انجام شود باتشکر فراوان از خبر انلاین ساکنین بلوار ابوذر در خیابان پیروزی.