دلیل عدم احراز رد صلاحیت شدگان امروز اعلام می شود

استاندار البرز گفت: مستندات قانونی کسانیکه صلاحیتشان احراز نشده است به افراد اعلام خواهد شد تا بدانند بر اساس چه مستندات قانونی شرایط لازم را احزار نکرده اند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،"مهندس سیدحمیدطهائی" با اعلام این خبر افزود: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان وقت اداری امروز 26 دی ماه به اتمام می رسد و دلایل رد صلاحیت شدگان نیز به طور مستند به افراد اعلام خواهد شد.

وی در خصوص روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس افزود: بعد از بررسی هایی که در هیئت اجرائی صورت گرفت، فرصتی برای اعتراض به آراء هیئت های اجرایی فراهم بود؛ در این فاصله هیئت های نظارت استان پرونده های داوطلبان اعم از کسانی که در هیئت های اجرایی رد صلاحیت شدند یا غیر آنها را بررسی کردند.

استاندار تصریح کرد: بعد از اعلام اسامی کسانی که در این مرحله تأیید صلاحیت نشوند، فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که در این مرحله تأیید صلاحیت نشوند،فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند؛ افزود: این اقدام در مراکز استان ها نیز انجام می شود.

استاندار البرز گفت: شورای نگهبان در مجموع برای زمان اعتراض و رأی گیری حدود 20 روز فرصت گذاشته که بررسی و نتایج را اعلام کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =