اجرایی شدن 60 درصد از مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

اجرایی شدن 60 درصد از مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری البرز از اجرایی شدن 60 درصد از مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، صمد بهزاد با اعلام این خبر گفت: 60 درصد مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرائی شده است.

وی افزود: گزارش عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از زمان اجرای مصوبه تاکنون 12 جلسه کمیته کارشناسی با حضور مدیران دستگاههای اجرائی و مدیران طرح ها و واحدهای صنعتی برگزار گردیده که به 112پرونده واحد های تولیدی مشکل دار رسیدگی شده که این جلسات 227 مصوبه داشته که از این تعداد 162 مصوبه اجرایی شده و 65 مصوبه در دست اجرا می باشد و همچنین 5 جلسه اصلی با ریاست استاندار برگزار گردیده است.
بهزاد همچنین از تلاش دبیرخانه دربرگزاری جلسات منظم کارگروه رفع موانع تولید که با مشارکت فعال دستگاه ها وبانک ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: طبق بررسی عملکرد 9 ماهه، برگزاری جلسات رفع موانع تولید، استان البرز از لحاظ تعداد جلسات و مصوبات با تلاش بی وقفه مدیران قابل تقدیر است.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت های کارگروه در بخش های صنعتی، معدنی، صادراتی و ... استفاده کرد کارگروه فعال است و لیکن دامنه آنچه مطرح شده محدود به موانع و مشکلات واحدهای تولیدی بوده لذا پردازش وورود به سایر وظایف کارگروه برابر مصوبه جهت رفع مسائل و مشکلات حوزه تولید و اشتغال است.

وی همچنین بیان کرد: باید با برطرف نمودن موانع ظرفیت های تولیدی استان را بالا برده تا سرمایه گذاران بتوانند راحت تر در بازار فعلی رقابت پذیر باشند.

رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز همان رویکرد دولت یعنی حمایت و پیشتیبانی از تولید کننده و سرمایه گذار است.

بهزاد خاطرنشان کرد: موانعی که امروز بر سرراه تولید شاهد آن هستیم مربوط به مشکلات سالهای گذشته بوده که باید رفع شود.
دراین کارگروه استمهال و تقسیط بدهی واحدهای تولیدی از سوی بانکها، بخشودگی جرایم در صورت عمل به تعهدات، همراهی بانکها برای درخواست تسهیلات سرمایه درگردش، مساعدت اداره تامین اجتماعی درخصوص دریافت لیست بیمه یکی از واحدای تولیدی از جمله مباحث مطروحه در کارگروه این هفته بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =