۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸
رد صلاحیت  49 نفر در زنجان

فارس نوشت:رئیس هیئت نظارت استان زنجان با اشاره به تأیید صلاحیت 99 کاندیدای مجلس در این استان گفت: برای هر کرسی مجلس متعلق به استان 20 نفر رقابت می‌کنند.

حسین میرزاپور  با اشاره به ثبت‌نام 185 نفر کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان اظهار کرد: از این تعداد 53.5 درصد تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی آمار تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را از استان زنجان 99 نفر اعلام و اضافه کرد: 49 نفر از مجموع 185 نفر یعنی 26.5 درصد با توجه به وجود مستندات قانونی رد صلاحیت شده‌اند.

رئیس هیئت نظارت استان زنجان با اشاره به عدم احراز صلاحیت 18.9 درصد از کاندیداها از این استان تصریح کرد: 35 کاندیدای عدم احراز صلاحیت می‌توانند در صورت داشتن مستنداتی قابل ارائه به هیئت نظارت مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.

میرزاپور با تأکید مجدد بر دریافت شکایت و اعتراض توسط هیئت نظارت استان زنجان مستقر در سالن ولایت استانداری زنجان برای ارائه به شورای نگهبان ادامه داد: معترضان از امروز 27 لغایت 29 دی‌ماه فرصت مراجعه و ارائه اعتراض دارند.

وی تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان زنجان را پنج نفر اعلام کرد و افزود: بر اساس آمار تأیید صلاحیت شده‌های کاندیداها، برای هر کرسی مجلس در این استان 20 نفر رقابت خواهند کرد.

رئیس هیئت نظارت استان زنجان تأکید کرد: کاندیداهای معترض به رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت می‌توانند در صورت داشتن مستنداتی که بتواند به شورای نگهبان در احراز صلاحیت مجدد آن‌ها کمک کند، شکایتی را تنظیم و مستندات خود را ارائه کنند.

شایان ذکر است، از مجموع 185 نفر کاندیدا، دو نفر هم انصراف داده‌اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =