به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، احمدرضا خلوصی عنوان کرد: به منظور تکریم ارباب رجوع و تسریع در اجرای روند اداری مراجعین، راه اندازی سیستم اتوماسیون شهرسازی جز اولویت های مهم منطقه 2 شهرداری کرج قرار گرفته است.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج اظهار داشت: با راه اندازی سیستم مذکور پاسخگویی به استعلام بانک ها، اداره ثبت، سازمان نظام مهندسی ساختمان، صدور دستور نقشه پروانه ساختمانی و پایانکار با کمترین اتلاف وقت انجام شده و از این طریق خدمات رسانی گسترده ای به شهروندان منطقه صورت می گیرد.
خلوصی گفت: این موضوع با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در حال پیگیری ویژه می باشد که با راه اندازی آن 46 هزار پرونده بایگانی ملکی با انجام عملیات اسکن حذف فیزیکی شده و می توان در آینده ای نه چندان دور از طریق اتوماسیون شهرسازی به پرونده ها دسترسی پیدا کرد.
این مسئول در خصوص عملیات اسکن پرونده های ملکی بیان کرد: کارشناسان سازمان فن آوری و اطلاعات شهرداری کرج در این منطقه حضور داشته و با جدیت کار اسکن پرونده ها را با اولویت پرونده های در گردش که دارای مراجعه کننده است، انجام می دهند.
وی ادامه داد: از دیگر خروجی های تکمیل سیستم اتوماسیون شهرسازی انجام امور مربوط به پرونده های شهرسازی با لحاظ شدن آیتم هایی چون صرفه جویی زمان، کارشناسی دقیق و شفاف سازی پرونده ها می باشد و تلاش بر این است تا ارسال پرونده ها به شهرداری مرکز وکمیسیون ماده صد به صورت هوشمند صورت پذیرد.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در پایان از تحول گسترده ای در منطقه با راه اندازی سیستم اتوماسیون شهرسازی خبر داد و خاطر نشان کرد: با آموزش های لازم و مستمر نیروهای شهرسازی بهبود شرایط خدمات رسانی در این زمینه را شاهد خواهیم بود و از لحاظ سخت افزاری نیز در حال تجهیز حوزه شهرسازی هستیم و امکانات سخت افزاری را نیز در اختیار همکاران این حوزه قرار می دهیم.
نظر شما