آفتاب کنگاور نوشت: فرمانده انتظامی کنگاور از دستگیری قاتل فراری خبرداد و گفت: هوشمندی پلیس این شهرستان در بررسی دقیق صحنه جرم، قاتل را به دام انداخت.

سرهنگ حسین براری اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت پلیس 110 مبنی بر پیدا شدن جسد مردی 42 ساله در سطح شهرستان کنگاور، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی کنگاور بیان داشت: ماموران به سرعت در محل حاضر شدند و پس از تحقیقات اولیه پلیس آگاهی مشخص شد فرد مقتول 42 ساله که با خودرو شخصی قصد رفتن به منزل خود را داشته اما در میان راه و در حوالی یکی از روستاهای کنگاور توسط چند نفر ناشناس به ضرب گلوله به قتل می رسد.

 

وی تصریح کرد: پس از گذشت مدتی از روند بررسی های پلیس، عوامل انتظامی یکی از شهرستان های همجوار اخباری در خصوص دستگیری فردی به هویت 'م - س' که تابعیت استان دیگری را داشته و حامل یک قبضه سلاح پران پنج تیر به همراه تعداد 13 عدد فشنگ بود را دادند.

 

سرهنگ براری در ادامه افزود: متهم ابتدا منکر قضیه می شود اما نهایتا در اعترافات خود بیان داشت: به علت اختلافات شخصی به همراه دو نفر دیگر و در حوالی یکی از روستاهای شهرستان قصد درگیری با مقتول را داشتیم که با شلیک گلوله موجب مرگ او شدیم و جسد را در اطراف شهرستان کنگاور رها کردیم و از محل گریختیم.

 

فرمانده انتظامی کنگاور در پایان اظهار داشت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان در دستور کار قرار دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =