۰ نفر
۲۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۶

سرکرده شبکه ای مخوف که چند ماه تحت تعقیب پلیس استان فارس بود در نبردی خونبار به هلاکت رسید و یک زن ربوده شده از اسارتگاه او رهایی یافت.

به گزارش ایسکانیوز  چند تبهکار پیشینه دار که شبکه دستبرد مسلحانه ، قاچاق مواد مخدر و اسلحه ، تجاوز به عنف و .... به راه انداخته و موج ناامنی در برخی از شهرهای استان فارس به ویژه کازرون ، به پا کرده بودند از چهار ماه پیش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع ، ده ها ساعت به کارهای اطلاعاتی پرداختند تا اعضای شبکه مافیایی را شناسایی کنند.این عملیات حساس باید با ظرافت ویژه دنبال می شد چون جنایتکاران مسلح در صورت احساس خطر به هیچکس رحم نمی کردند.
سرکرده این شبکه ، مردی 29 - 30 ساله به نام «شاهرخ - م» بود که سال 84 به جرم نگهداری سلاح غیر مجاز دستگیر و زندانی شد.وی اما با دریافت مرخصی از زندان خارج شد و دیگر برنگشت.این تبهکار که نوچه هایش «شاهرخ خان» صدایش می زدند در پی شرارت هایش ، یکی از اهالی کازرون را با شلیک گلوله زخمی کرد و گریخت.همان موقع پلیس به تعقیب وی پرداخت اما مرد خشن با زخمی کردن یک مامور و رها کردن سلاحش از تیررس مجریان قانون دور شد.
در همین رابطه فرمانده پلیس فارس گفت : «شاهرخ» کلکسیونی از جرم و جنایت را در پرونده اش داشت و برخی از مردم که از شرارت های او باخبر بودند حتی از شنیدن نامش به خود می لرزیدند.«شاهرخ» یک تبهکار بسیار خطرناک بود که کم تر ردی از خود بر جا می گذاشت و تلاش می کرد با شرارت های زنجیره ای ، کارآگاهان را سردرگم کند.
سرتیپ «علی مویدی» تصریح کرد : سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس مشخص شد «شاهرخ» و همدستانش در قلب یکی از کوه های اطراف «کازرون» پنهان شده اند.در نتیجه چند اکیپ عملیاتی رهسپار نقطه مورد نظر شد و آنجا را محاصره کرد.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، این مقام ناجا اضافه کرد : کارآگاهانی که در منطقه ، کمین زده بودند در فرصت مناسب دست به تیراندازی زدند که این عملیات ، هلاکت «شاهرخ» و دستگیری دو همدستش را به همراه داشت.همچنین یک زن بوشهری که چندی پیش از سوی «شاهرخ» ربوده شده بود از اسارتگاه او رهایی یافت و به آغوش خانواده اش برگشت.
فرمانده پلیس فارس ادامه داد : این احتمال قوی وجود دارد «شاهرخ» در بسیاری از جنایت های که در سطح استان شگل گرفته بود دست داشته باشد.بر اساس همین فرضیه ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار افسران اداره آگاهی قرار دارد.
«مویدی» خاطرنشان ساخت : از مخفیگاه «شاهرخ» سه قبضه سلاح گرم ، دو دستگاه موتوسیکلت ، شماری پلاک خودرو ، ابزار مصرف مواد مخدر و برخی از اموال مالباختگان کشف شده است.
این مقام ناجا تاکید کرد : به تمامی اشراری که شاید هنوز در نقاطی از استان به فکر تعرض به جان و اموال مردم هستند هشدار می دهیم از بلایی که بر سر این جنایتکار حرفه ای آمد عبرت بگیرند ، سلاح های خود را زمین بگذارند و پیش از مرگ ، تسلیم قانون شوند.
یاد آور می شود اواخر دی امسال نیز مردی مرودشتی به نام «روح ا... - ع» که سرکرده یک شبکه مخوف بود و در پرونده ننگینش ، 20 فقره آدمکشی ، دستبرد مسلحانه ، راهزنی ، شلیک گلوله به مردم و ماموران ، وحشت آفرینی و ... دیده می شد طی عملیات ضربتی پلیس فارس به هلاکت رسید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 50093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =