محمد رضا معرفت، قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری، از تهیه گردش کار سرمایه‌گذاری خارجی در شهرداری قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، محمدرضا معرفت در سخناني بابيان اينكه حضور زائران بي‌شماري از كشورهاي مختلف در قم ظرفيت سرمايه‌گذاري خوبي را براي اين شهر فراهم كرده است، اظهار كرد: شهر قم ساليانه ميزبان زوار زيادي از كشورهاي مختلف جهان است كه بسياري از اين افراد رغبت زيادي براي سرمايه‌گذاري در قم دارند.
وي به روند سرمايه‌گذاري در شهر قم گفت: برنامه‌هاي شهري در حوزه سرمايه‌گذاري در حال جمع‌بندي است تا بتوان زمينه مناسبي را در اين بخش در شهر قم فراهم كرد.
قائم‌مقام شهردار قم در حوزه سرمايه‌گذاري با تأكيد بر اينكه رغبت و زمينه فراواني براي سرمايه‌گذاري در قم وجود دارد، تصريح كرد: هتل‌سازي، پروژه‌هاي تفريحي گردشگري و... ازجمله ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري قم است كه مي‌تواند كمبودهاي شهر در اين زمينه را برطرف كند.
وي با تأكيد بر اينكه شهرداري تسهيلات و امكانات بسيار خوبي را براي سرمايه‌گذاري در شهر قم در نظر گرفته است، اظهار كرد: هدف شهرداري رفع محدوديت‌هاي شهري با استفاده از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي است.
معرفت ادامه داد: يكي از محورهاي مهم سرمايه‌گذاري قم محور پيامبر اعظم است كه ظرفيت‌هاي فراواني در حوزه‌هاي گردشگري و مذهبي دارد.
وي خاطرنشان كرد: در اين محور پروژه‌هاي مختلف فرهنگي، تجاري، مذهبي، گردشگري و اقامتي طراحي‌شده كه براي اجرايي شدن اين پروژه‌ها از حضور سرمايه‌گذاران استقبال مي‌كنيم.
قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري افزود: در اين راستا گردش كار سرمايه‌گذاري خارجي نيز در شهر قم تدوين‌شده تا سرمايه‌گذاران بدانند براي حضور اقتصادي در اين شهر چه راههايي را بايد طي كنند كه در صورت نياز در اختيار اين افراد قرار مي‌گيرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =