ایران نوشت:ظهر دوشنبه 16 شهریور ماه سال جاری ماجرای درگیری بین زن و شوهر در مرکز مشاوره به پلیس 110 مخابره شد.

خیلی زود تیمی از مأموران کلانتری 134 شهرک قدس خود را به این مرکز مشاوره رساندند و زن و شوهر جوان را همراه شخصی که برای مشاوره به مرکز درمانی مراجعه کرده بود، به کلانتری منتقل کردند و این در حالی بود که زن جوان بسختی حرکت می‌کرد و نیاز به درمان داشت.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که محمدرضا با مراجعه به دفتر کار همسرش فریبا از منشی خواسته که ورودش را اطلاع دهد و وقتی منشی می‌گوید که فریبا در محل کار حضور ندارد، با باز شدن در اتاق، همسرش را پشت میز می‌بیند که به سمت دفتر کارش هجوم می‌برد و شروع به کتک‌کاری با فریبا می‌کند و وقتی همکاران و کسی که برای مشاوره به دفتر مراجعه کرده بود دخالت می‌کنند، با هم درگیر می‌شوند که بلافاصله همکاران فریبا با پلیس 110 تماس می‌گیرند.

این دعوای زن و شوهری که یک سمت آن دانشجوی دکترای رشته روانشناسی و سمت دیگر مهندس عمران بودند، به دادسرای ناحیه 2 تهران کشیده شد و دادیار مهدی صفریان از آنان خواست تا انگیزه خود از این درگیری جنایی را بیان کنند.

فریبا گفت: روز حادثه نیم ساعت بعد از ورود به محل کارم منشی به من اطلاع داد که شوهرم به محل کارم مراجعه کرده است، چون با هم اختلاف داشتیم، گفتم بگوید من در دفتر نیستم که ناگهان به سمت اتاقم آمد و من را پشت میز به باد کتک گرفت و آنقدر به گردنم مشت زد که من بی‌حرکت ماندم و روی زمین افتادم. اگر همکارانم و بیمارم که در اتاق بودند دخالت نمی‌کردند، حتماً قطع نخاع می‌شدم و تا آخر عمر باید فلج می‌ماندم، حتی پزشکی قانونی به این مورد اشاره کرده که حمله شوهرم خیلی بی‌رحمانه بود.

وی ادامه داد: شوهرم بیمار است. به همه چیز گیر می‌دهد، نسبت به من بدبینی دارد. به علت ندادن نفقه، من کار می‌کردم و او ناراضی بود. من تحصیل کردم تا با مدرکم کار کنم اما محمدرضا بهانه‌های مختلف می‌آورد و مدام به من تهمت می‌زند. او حتی به گذاشتن عکس در فضای مجازی و رفت و آمد با همکارانم و تماس‌هایشان حساسیت نشان می‌دهد و دعوا راه می‌اندازد، تا جایی پیش رفت که من درخواست جدایی هم کردم، اما باز کوتاه آمدم و حالا با این کارش دیگر از خواسته‌ام عقب نمی‌کشم و دیگر نمی‌توانم زیر یک سقف با او زندگی کنم.

محمدرضا نیز پس از صحبت‌های همسرش به دادیار صفریان گفت: ماجرا از جایی شروع شد که فریبا به بهانه ورزش به باشگاه بدنسازی شهرک غرب رفت، پس از مدتی توجه او به من و پسر 14 ساله‌ام روز به روز کم‌تر شد تا اینکه به دلیل نامشخصی روز 10 فروردین ماه با پسرم خانه را ترک کرد و پنهان از من جدا زندگی کرد. بعد از دو ماه پدر فریبا به خانه من آمد تا مقداری لباس بردارد. هرچه سؤال کردم فریبا کجاست، کسی به من جواب نداد تا اینکه روز حادثه چون باشگاه همسرم را بلد بودم، به آنجا مراجعه کردم و پس از تمام شدن ورزش رفتم جلوی مطبی که کار می‌کرد، از دور دیدم فریبا از یک خودروی شاسی بلند سیاه با شیشه دودی پیاده شد و به مطب خودش رفت. پس از حدود نیم ساعت چون مشکوک شده بودم، به مطب رفتم که منشی ادعا کرد از فریبا خبری ندارد. در همان حال در یکی از اتاق‌های مطب باز شد و همسرم را پشت میز دیدم. در حال وارد شدن به اتاق معاینه بودم که فریبا جیغ و داد کرد که با هم درگیر شدیم و...

وی ادامه داد: من با کار کردن فریبا مشکل دارم، حتی خودم گذاشتم ادامه تحصیل بدهد و با رفتن به دانشگاه با اینکه در شهرستان بود هیچ مشکلی نداشتم اما با کار کردن او مخالف هستم و نمی‌خواهم همسرم عکس‌های خصوصی‌اش را در فضای مجازی بگذارد اما او گوش نمی‌دهد و ادعای روشنفکری دارد. من هم تحصیلکرده هستم اما این باعث نمی‌شود پا روی اعتقادات و مسائلی که کانون خانواده را به خطر می‌اندازد، بگذارم.بنابر این گزارش، پرونده دعوای این زن و شوهر تحصیلکرده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه جزایی عمومی تهران ارجاع داده شد تا تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    حق با مرد است.
    • رادمهر A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
      22 4
      بهتر است در مورد هيچكدامشان زود قضاوت نكنيم،كار را دست كاردان بسپاريد همه چي مشخص ميشود
    • ایرانی IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
      23 8
      کی میخوای یاد بگیری که واسه مسئله ای که ازش بی اطلاعی قضاوت نکنی؟ عزیزم تو کجای زندگی این دونفر بودی که حالا با چارخط نوشته میشینی و نظر میدی؟
    • امیر تبریز اوغلی IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
      16 16
      کجا داریم میریم.... خیلی خوب و عالی پایه های خانواده رو نشونه گرفتن... ازاد بودن زن شده خیلی کلاس و
  • مجید FI ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    مقصر این حوادث ما مردها هستیم که هی به خانمها امتیاز میدیم و یکدفعه میبینیم که از اون ور پوم افتادیم . این آقا باید زودتر اقدام میکرد تا کار به اینجا نمیرسید . حالا هم دیر نشده به هیچوجه زیر بار جدایی همسر نرود و برش گردونه خونه سر زندگیش و بچه اش
    • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
      9 20
      آخر با زنی که عکس بی حجاب در اینترنت می گذارد کدام مرد بی غیرتی زندگی می کند که این آقا بخواهد؟ آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
  • بی نام RO ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    42 7
    چی بگم والا
  • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    76 38
    امان از فضاي مجازي وماهواره
  • روزبه US ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    طرف از ماشین شاسی بلند پیاده شده خیانت کرده ، بعد میگه شوهرم مریضه
    • علی A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
      17 10
      چقدر راحت قضاوت می کنید و تهمت می زنید. جالبه پیاده شدن از ماشین شاسی بلند دلیل بر خیانت است
  • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    136 2
    حالا این عبارت «تحصیلکرده» چه فرقی در اصل ماجرا دارد که هی تکرارش می‌کنید؟ تحصیلکرده دعوا کند عجیب است؟ تحصیلکرده دزد نداریم؟ تحصیلکرده قاتل نداریم؟ تحصیلکرده‌ای که در حال بیل زدن برای امرار معاش باشد نداریم؟ تحصیلکرده معتاد نداریم؟ تنها چیزی که نداریم خبرنگار تحصیلکرده است. :
  • نگار A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    111 8
    این روزها دیگه مدرک دکترا گرفتن اینقدر راحت شده که نمی توان گفت هرکس مدرک دارد، شعور و فهم بالایی هم دارد..اینطور نیست؟؟.مدرک کیلویی دکترا و غیره گرفتن، من خودم مدرک دکترا دارم، اما فهمیدم نه مدرک و نه پول لزوما شعور و درک بالا نمی آورد.
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    68 9
    فقط جدایی
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    2 0
    بر اساس تحقیقات یک اصل کلی همیشه در میان خانواده ها برای ازدواج باید رعایت شود که دیگر اصلا توجه نمی شود: بالاتر بودن مدرک تحصیلی، درآمد، سن و حتی قد مردشوهر. به اضافه بسیاری از موارد هم گرایی فرهنگی و اعتقادی زوجین. به دلیل شکل تربیتی رایج در این جامعه شبه توده وار کنونیعاطفی/ هیجانی بودن روابط خانوادگی، فرد گرایی خود خواهانه، مسوولیت ناپذیری های زن یا مرد، تنوع طلبی ها جنسی به دلیل ضعف آموزش های لازم اولیه، و بسیاری از ضرورت های دیگر دوام زندگی های مشترک بسیار آسیب پذیر شده است.
  • سعید A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    2 14
    دولت باید فضای مجازی را فیلتر کند. چرا عکس ها باید در فضای مجازی پخش شوند؟ افرادی با سوء قصد این کارها را انجام می دهند تا فضای کجازی را تخریب کنند. این کار به نفع دولت و فضای مجازی نیست.
  • d IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    8 1
    نمیدونم چرا دیگه به هیشکی نمیشه اعتماد کرد .....ا
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    14 1
    سواد و مدرک تحصیلی هیچگاه دلیل بر فهم و شعور نمیشود...هیچگاه..
  • ميثاق IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    14 11
    چرا حق با مرد است ؟ همين قدر كه او نمي فهمد بايد اخلاق مدارانه با زن رفتار كند نشاندهنده اين است كه غير قابل تحمل است...مگر زن خودش شعور ندارد كه مرد برايش تعيين تكليف كند؟ به سوادو تحصيلات هم ربط ندارد ، موضوع اصلا زن و مرد نيست ، اگر دو طرف به عنوان انسان براي هم ارزش قايل باشند نبايد كار به كتك كاري بكشد...
  • سهیلا RO ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    11 4
    شما که قضاوت می کنید و حق را به یکطرف میدهید .مگه میدونید واقعیت چیه ؟مگه تو زندگیشون بودین؟
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    13 3
    در هیچ حالتی طرفین حق تضرب و شتم یکدیگر رو ندارن، باید مجازات سنگینی برای این موضوع در نظر گرفت.
  • امیر IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    10 6
    به احتمال خیلی زیاذ مشکل زنه . چون خودشم گفته عکس می ذاشته . متاسفم که جنبه استفاده از تکنولوژی نداریم
  • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    8 7
    زن دست پیش گرفته که پس نیوفته
  • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    6 4
    اقا چه ربطی داره وقتی سن پایین و بدون شناخت ازدواج میکنی لقمه بزرگتر از دهنت بر میداری نتیجش همینه حالام میخوای همسر دکترتو با کتک و زندانی کردن تو خونه نگر داری که نمیشه
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    9 12
    متاسفانه زنان ما تا مدرکشون بالا میره جوگیر میشن. اینو جدیدا زیاد میشه دید.
  • لیلا IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    10 1
    من خودم یک زن هستم 30 سال زندگی مشترک دارم ولی تا 20 سال اول زندگی جر و بحث و کتک و کتک کاری یعنی همش برای هیچی کتک می خوردم خونه رو تمیز می کردم کتک می خوردم از مادر و پدر ش و فامیلش پذیرایی می کردم کتک می خوردم بالاخره به خاطر همه چیز و همه کس کتک میخوردم اول زندگیم پسر خالش هم که اعتیاد داشت چون تو خونه میوه نداشتیم کتک خوردم سر زده آورده بود حتی منو خبر نکرده بود سر هر چیزی کتک خوردم من تحصليکرده نیستم ولی همسرم مهندس برق است ولی دریغ از یه کم درک و شعور شوهرم از زن اولش هم با وجود یک دختر جدا شد من هم همسرم شهید شده بود البته فرزندی نداشتم احالا هم چی بگم از همسرم طلاق عاطفی گرفتم فقط و فقط بخاطر تنها دخترم زندگی می کنم چون 18 سال قبل در سانحه تصادف دو پسرم را از دست دادم که مقصرش شوهرم
  • علی A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    13 4
    مردی که به هر دلیلی دست روی زنش بلند کند ارزش ادامه زندگی ندارد .دلیل هر چی باشد
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    14 5
    واقعا با خوندن بعضی کامنتا حس بدی به ادم دست میده .ادم هیچ کجای زندگی این دو نفر نیست که قضاوتشون بکنه .جالبه پیاده شدن از ماشین شاسی بلند شد دلیل بر خیانت .چه ذهن های مریضی دارن بینمون زندگی میکنن واقعا