یادواره شهدای مدافع حرم و 118 شهید سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

با حضورفرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان،مسئولان وکارکنان سازمان جهادکشاورزی استان و دستگاه های تابعه یادواره شهدای مدافع حرم و 118شهیدسازمان جهادکشاورزی استان درنمازخانه سازمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان در این یادواره گفت:ما معتقدیم که انقلاب اسلامی در راستای نشر سیره واهداف ائمه معصومین (ع) شکل گرفته و ایران به عنوان ام القرای این حادثه بزرگ است و استکبار جهانی می داند که این انقلاب فضای ایجاد شده توسط آن ها را در منطقه به هم می زند.
سردار محمد تقی شاهچراغی افزود :حوادث انقلاب با این سرعت به به تعبیر بزرگاه نظام معجزه بود که ویژگی های انقلاب اسلامی عامل پایداری ایران اسلامی و ایستادگی ملت و ناکامی دشمن شد و این انقلاب با سرعت از مرزهای جغرافیایی کشور گذشته و باعث بیداری امت اسلامی شده است.
وی در خصوص جنایت دشمنان افزود : در ایران حدود 17 هزار نفر شهید ترور داریم که توسط عوامل استکبار و منافقین ترور شده اند این جنایت همچنان ادامه دارد و در حال حاضر انچه مهم و دارای اهمیت است توجه جدی به مسائل فرهنگی و اخلاق در جامعه و خانواده است که مایه استحکام و قوام خانواده در جامعه شود.
سردار شاهچراغی بیان کرد: در جبهه بیروی هم انقلاب اسلامی با اثر گذاری در اقصی نقاط دنیا دارای اهمیت است و امروز شهدای مدافع حرم و ارزش های اسلامی از همه مذاهب و ادیان هستند و تنها منحصر به شیعیان نیست که این پیوستگی ارمانی و انقلابی است. در میدان جنگ عراق، سوریه و یمن این حضور و شکل گیری نیروهای مردمی در کنار ارتش است که می تواند عامل موفقیت باشد .
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان متذکر شد :امروز داعش و گروهای تروریستی محصول امریکا و استکبار و دست پرورده ان هاست که از هر حیث مورد حمایت استکبار است و نگاه آن ها مدیریت این گروه تروریستی و جنایتکار است که برای ایران اسلامی طراحی کرده بودند که به فضل الهی ناکام ماندند.
سردار شاهچراغی گفت :هزینه های ایران اسلامی در کشورهای اسلامی در قیاس با هزینه های دشمن بسیار ارزان است و مبارزه ایران با امریکا منحصر به محدوده جغرافیایی خاصی نیست که امروز اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا است که کشور ایران اسلامی بیمه کرده و پایدار ایستاده است .
یاداوری می شود :ایجاد نمایشگاه تصاویر شهدای مدافع حرم و سازمان جهاد کشاورزی استان و اجرای مداحی از دیگر برنامه های این یادواره بود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =