رئیس اورژانس استان البرز می گوید 37 نفری که در پیست دیزین آسیب دیدند ، به دلیل اشتباهات شان دچار سانحه شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهرداد بابایی مسئول اورژانس استان البرز که با اخبار بامدادی شبکه اول سیما سخن می گفت درباره آمار عجیب 37 مجروح در پیست دیزین در روز جمعه که رسانه ها به آن پرداخته اند ، گفت: «راستش ما روز قبل هیچ سانحه عجیبی در پیست دیزین نداشتیم که باعث آسیب دیدگی گروهی اسکی بازان شود. آنچه در رسانه ها اعلام شده ، گزارش کل مراجعین به این مرکز بوده و خیلی آمار عجیبی نیست.»

او گفت: «روز جمعه، پیست دیزین یکی از شلوغ ترین روزهایش را پشت سر گذاشت و کمی بی دقتی از سوی ورزشکاران، این تعداد مراجعه به مرکز اورژانس ما در دییزین را به همراه داشت. البته از این تعداد مراجعه کننده، 27 نفر خدمات سرپایی گرفتند و مرخص شده اند. 10 نفر هم که شرایط بدتری داشتند، به مراکز درمانی کرج اعزام شدند. 3 نفر از مجروحان که شرایط وخیم تری داشتند با هلی کوپتر امداد اعزام شدند و 7 نفر هم با اورژانس های مرکز اورژانس کرج یا خودروهای شخصی ورزشکاران اعزام شدند.»

بابایی گفت: «متاسفانه یکی از مشکلات ما در این روزها ، یک طرفه بودن جاده چالوس و بسته بودن جاده شمشک به دیزین است که امکان دسترسی به دیزین را به ما نمی دهد. باز شکر خدا از زمان اجرای طرح تحول سلامت، این هلی کوپترهای امداد به داد ما رسیدند و بیماران بدحال را با آنها منتقل می کنیم.»

این مقام مسئول درمانی از مردم خواست از وسایل غیر استاندارد در پیست استفاده نکنند و بدون دیدن آموزش های تخصصی وارد پیست حرفه ای نشوند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =