مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز: همایش تجلیل از هیئت‌های مذهبی برتر استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم ،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه همایش تجلیل از هیئت‌های مذهبی برتر استان البرز برگزار می‌شود، گفت: این برنامه با همکاری نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی، با بیان اینکه در 10 روز آینده شاهد برگزاری همایش تجلیل از هیئت‌های مذهبی برتر استان البرز هستیم، اظهار داشت: این برنامه با همکاری نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ابنکه در حال حاضر 3 هزار هیئت مذهبی در استان البرز وجود دارد، افزود: انتخاب هیئت‌های مذهبی برتر با همکاری نیروی انتظامی و براساس اصول خاصی صورت گرفته است.

مسعودی گفت: پیشبرد برنامه‌ها بر اساس منشور هیئت‌های مذهبی، رعایت موازین شرعی و بهداشتی، استفاده از سخنران و مداح همچنین عدم استفاده از شمایل و علامت از جمله اصولی است که هیئت‌های مذهبی برتر بر این اساس شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه دو کمیته از مجموع کمیته‌های 16گانه دهه فجر به سازمان تبلیغات اسلامی محول شده است، افزود: کمیته تشکل‌های مردمی و قرآن از جمله این کمیته‌ها محسوب می‌شود که برای آن‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در نظر داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه برگزاری محافل انس با قرآن، حفظ سوره فجر و اهدای جوایز توسط روحانیون مستقر در روستا از جمله برنامه‌های در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌آید، اظهار داشت: مراسم جشن انقلاب اسلامی در حوزه فعالیت روحانیون مستقر در 64 مسجد روستایی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل ستادهای فرعی دهه فجر توسط روحانیون مستقر در روستا از دیگر برنامه‌های در دستور کار به شمار می‌آید، گفت: گفتمان دینی با موضوع انقلاب در مدارس، دانشگاه و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =