نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان جای افراد نفوذی و دروغگو نیست.

 علی جلیلیان در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا و تبریک اجرای برجام گفت: اجرای برجام صرف‌نظر از هزینه‌های زیاد آن پیروزی درخشان ملت فداکار را به دنبال داشت که پس از سال‌ها تحمل سختی‌ها و تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه و غیرانسانی، دشمن سرانجام مجبور به تسلیم شد و پای میز مذاکره نشست.

وی ادامه داد: امیدوارم مسوولین پس از این نیز با اجرای کامل برجام حرکات و رفتار دشمن را زیر نظر گرفته تا اگر دشمن قصد پیمان‌شکنی دارد با اقدام سریع مقابله به مثل پاسخ به موقع و مناسبی بدهیم.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطرنشان کرد: امروز نباید فریب لبخندهای مصنوعی آمریکا را خورد و باید با همان شیوه‌ای که مقام معظم رهبری ترسیم نمودند یعنی اقتصاد مقاومتی و تکیه بر نیروهای داخلی و متخصصین خود به راهمان ادامه دهیم.

جلیلیان همچنین یادآور شد: در حقیقت این پیروزی از آن ملت ایران است و مربوط به هیچ جناح، گروه و حزبی نیست و پیروزی امروز نتیجه سال‌ها مقاومت و استقامت ملت ایران بوده و در واقع شکست خورده اصلی آمریکا، اسرائیل و آل سعود می‌باشند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه تصریح کرد: ان‌شاءالله شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط و با مشارکت حداکثری باشیم و ملت بزرگ ایران حماسه‌ای دیگر خلق نماید تا دشمنان قسم‌خورده برای همیشه ناامید و مأیوس شوند و در نتیجه این انتخابات نمایندگانی انقلابی، ولایتمدار، دلسوز و امانت‌دار وارد مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شوند چراکه این دو مجلس جای افراد ضدانقلاب، نفوذی و دروغگو نیست.
27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • karimi RU ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    آفرین... فقط یک سوال ، اگر بر فرض مذاکرات با شکست مواجه می شد باز هم این بزرگوار و دوستان ایشان در شکست هم سهیم می شدند و یا همه تقصیر ها گردن دیگران بود
  • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    درست و همچنین جای کسانی که که از کاسبان تحریم حمایت کردند و در مورد فساد های اقتصادیدر دولت قبل سکوت کردند
  • بی نام A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    اقای جلیلیان خوب شد اعتراف کردید که این یک پیروزی است. تا دیروز آن را شکست و از دست دادن عزت مردم توصیف می کردید.
  • سینا A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    باز خوبه که گفته اید پیروزی در مذاکرات چراکه قبلا این را هم نمی گفتید. خود مردم می دانند پیروزی را چه کسی و چه جناحی برایشان رقم زد.