انتقاد فرماندار پلدختر به هجمه خبری سایت ها در سفر وزیر بهداشت به پلدختر

فرماندار پلدختر به هجمه خبری برخی سایت ها در راستای سفر وزیر بهداشت به پلدختر انتقاد کرد و گفت: برخی سایت ها مطالبی را منعکس کردند که به دور از واقعیت بود مانند تشکیل جلسه پشت درهای بسته در پلدختر که ما این گونه جلسه ای را نداشتیم و انعکاس این گونه مطالب برای شهرستان سازنده نیست و اثر مثبتی در پی نخواهد داشت

به گزارش خبرنگارخبرانلاین در پلدختر ، نورالدین درمنان در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان پلدختربا بیان این که ، سایت های خبری به جای انعکاس مطالب و اخبار غیر واقعی خدمات نظام و خدمتگزاران را در دهه مبارکه فجر به تصویر بکشند اظهار داشت:برخی سایت های خبری که خبرنگار آن در مراسم نبود اظهار نظر کردند و به سفر وزیر بهداشت جهت داده که در راستای فلان نگاه آمده است که باید گفت، شان وزیر فراتر از این مسایل است و این مباحث که می گویند مطرح نبود .
فرماندار پلدختر افزود: از حضور وزیر بهداشت ، درمان و علوم پزشکی که به این شهرستان سفر کرده و از نزدیک مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی پلدختر را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد ، قدردانی و تشکر می کنم .
فرماندار پلدختر بیان کرد: 150 میلیارد تومان اعتبار در سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی به استان لرستان از محل اعتبارات ملی به خانه های بهداشت ، تجهیزات پزشکی و توسعه بهداشت و درمان این استان اختصاص داده شده است .
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری از اقدامات وزیر بهداشت ، درمان و علوم پزشکی کشور ابراز خرسندی کردند به ویژه با اجرای طرح تحول سلامت که نام خود را برای همیشه در قلب و ذهن مردم ثبت کرد.
درمنان با بیان این که هر اقدامی متعلق به نظام است و قصد مصادره نیست گفت: دولت تدبیر و امید تحول عظیم در بخش بهداشت و درمان ایجاد کرد که اثر آن را در دورترین نقاط روستایی هم می توان مشاهده کرد که موجب رضایتمندی افراد جامعه شده است .
وی با بیان این که تا قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت ، بخش مهمی از هزینه های درمان توسط بیماران پرداخت می شد ،تصریح کرد: با ایجاد این طرح که یکی از خدمات ارزنده و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است بیمارانی که تا قبل از این هم دغدغه بیماری را داشتند و هم هزینه بیمارستان اکنون دیگر با اجرای این طرح نگران هزینه نیستند که این طرح نشانه توجه به اقشار آسیب پذیر است .
وی خاطر نشان کرد: وزیر بهداشت دو سفر به استان لرستان داشت که سفر اخیر وی برکات و دستاوردهای خوبی به دنبال داشت و در جمع بندی با حضورمدیریت ارشد استان (استاندارلرستان) که برای توسعه بهداشت و درمان از محل اعتبارات ملی مبالغی اختصاص یافت .
درمنان اظهار داشت: وزیر بهداشت در سفر کوتاهی که به شهرستان پلدختر داشتند کمبودهای بیمارستان و مراکز درمانی از جمله بخش دیالیز که نسبت به شهرهای دیگر استان کم است و بخش های آی سی یو و سی سی یو که باید تجهیزشوند بررسی شد .
فرماندار پلدختر با بیان این که در سفر کوتاه وزیر بهداشت به لرستان قرارداد ساخت یکهزار تخت بیمارستانی با قرارگاه خاتم الانبیا منعقد شد ، گفت: وزیر بهداشت مسایل بهداشت و درمان شهرستان پلدختر را بازدید میدانی کردند و از نزدیک مشکلات بیماران را از زبان خود بیمار شنیدند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =