امیر قلعه نویی ناراحت از این پرسش که او را بین المللی ندانستیم گفت:«تیم اول گروه مان می شویم.»

بهروز احمدی: سرمربی سپاهان یک روز پیش از سفر تیمش به ازبکستان برای مسابقه حساس لیگ قهرمانان با پاختاکور ازبکستان به خبرآنلاین گفت:« خوشبختانه شرایط خوبی داریم و می رویم که بازنده مسابقه نباشیم. مطمئن هستم که با دست خالی از این بازی بر نمی گردیم.»

قلعه نویی درباره بازی با صبا و شکست مقابل این تیم و البته اینکه در مصاحبه پس از مسابقه طوری حرف زد که انگار می خواست باخت را توجیه کند ، گفت:« به هیچ وجه قصد توجیه شکست را نداشتم. جام حذفی برای ما کم اهمیت نبود . اتفاقا خیلی دوست داشتیم که هر سه جام را امسال بدست بیاوریم اما شرایط طوری پیش نرفت که موفق باشیم. ما در این بازی از 11 بازیکن اصلی مان فقط 3 یار را برای 90 دقیقه بازی دادیم. دلیلش هم این بود که هدف اصلی مان موفقیت در لیگ قهرمانان است و در لیگ هم حتما سهمیه آسیایی سال بعدمان را می گیریم. »

قلعه نویی همچنین خود و تیمش را در این بازی بدشاس نامید و گفت:« البته بازیکنانی که به زمین فرستادم ، همگی تجربه بازی در لیگ و لیگ قهرمانان را دارند. تیم اصلی و ذخیره های ما فرق چندانی با هم ندارند و این گردش بازی اصلا علت باخت مان نبود. ما بدشانس بودیم که وزش باد هم در قم نمی خواست برنده باشیم. باد باعث شد تا گلرمان در تخمین مسافت توپ اشتباه کند و این گل را بخوریم. »

قلعه نویی درباره اینکه چرا با کربکندی روبوسی نکرده است هم گفت:« به هرحال دوستان مواضع شان را در این باره مطرح کردند و من هم حرفی بیشتر برای گفتن ندارم. اما خدا را شاکرم که این بار چون سپاهان باخت ، فوتبال پاک بود!»

او در پاسخ به این سوال که اگر تیمش در ازبکستان موفق نباشد با این اتهام که قلعه نویی مربی بین المللی نیست گفت:« واقعا نمی دانم با چه منطقی مدام این حرف را تکرار می کنید؟ من اگر بین المللی نبودم که در 18 بازی رسمی با تیم ملی تنها باختم ، شکست در ضربات پنالتی برابر کره جنوبی نمی شد. نتایجی که هیچ یک از مربیان محبوب دیگر هم نتوانستند بدست بیاورند. تازه بسیاری از مربیان بزرگ دنیا هر سال به تیم های عربی می آیند و ناکام می شوند. یعنی همه آنها مربیان بین المللی نیستند؟»

قلعه نویی که کمی از سوال ما ناراحت به نظر می رسید ادامه داد:«اگر یک فوروارد شش دانگ دیگر هم در لیگ قهرمانان داشتیم بدون شک الان با 6 امتیاز در صدر گروه مان بودیم اما همین حالا هم مطمئن هستم که به عنوان صدرنشین از این گروه صعود می کنیم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 50358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۴
    0 0
    امیر جان ناراحت نباش ما میدونیم تو اسیا داور را نمیشه خرید بازیکنان باختاکور دلشون نمی خواست فصل بعد بیان سپاهان و مدافعاشونم پولکی نبودند.
  • الله بنده سی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۴
    0 0
    حیف که اقای تاج توی AFC نیست که دست ژنرال قلابی را بگیره.