وی عنوان کرد: با تعاملی که با بانک‌های عامل در خصوص سهولت پرداخت قبوض به‌صورت الکترونیکی صورت گرفت، درصد پرداخت غیرحضوری که در سال ۹۲ حدود ۶۰ درصد بود در آذر امسال به ۹۵ درصد رسید.

 به گزارش خبر آنلاین ،علی حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد یک‌ساله حوزه معاونت امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: توسعه سیستم‌های الکترونیکی جهت ارتقاء سطح خدمات به مشترکین از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در یک‌ سال اخیر بوده است.
معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد یکپارچه‌سازی و انتقال اطلاعات نرم‌افزار مشترکین از سیستم قدیمی “دی او اس” به سیستم جدید تحت ویندوز را از دیگر فعالیت‌های معاونت امور مشترکین عنوان کرد و گفت: مکانیزه نمودن سیستم قرائت کنتور در سطح استان با استفاده از ۳۰ دستگاه قرائت کنتور نیز از دیگر فعالیت‌های مهم امور مشترکین در یک سال اخیر بوده است.
وی عنوان کرد: با تعاملی که با بانک‌های عامل در خصوص سهولت پرداخت قبوض به‌صورت الکترونیکی صورت گرفت، درصد پرداخت غیرحضوری که در سال ۹۲ حدود ۶۰ درصد بود در آذر امسال به ۹۵ درصد رسید.
معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع در تمامی ادارات تابعه شرکت، دستگاه‌های پرداخت قبوض برای تسهیل کار افراد بی‌سواد نصب شد.

کد خبر 504136

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین