۰ نفر
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۴
سلامت تمامی برنج ها تایید شد

اداره کل استاندارد استان پس از بازدید از مراکز ذخیره سازی و نمونه برداری از برنج های موجود نمونه هایی را برای آزمایش و بررسی به تهران و دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین استان فارس ارسال کردند.

به گزارش خبر آنلاین ،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد ضمن رد هر گونه شایعه مربوط به کشف برنج فاسد در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صحت و سلامت تمامی برنج ها در استان تائید و تاریخ مصرف آنها تا پایان سال 94 تمدید شد.
سید علی صادق فروزنده طی تماس تلفنی با خبرنگاران ،در خصوص برخی شایعات مبنی بر کشف 700 تن برنج تاریخ مصرف گذشته در استان اظهار داشت: کلیه مراجع قانونی و ذیربط و تصمیم گیرنده در مورد برنج های ذخیره شده در انبارهای شرکت غله شامل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی(معاونت غذا و دارو) مرکز بهداشت، اداره کل استاندارد استان پس از بازدید از مراکز ذخیره سازی و نمونه برداری از برنج های موجود نمونه هایی را برای آزمایش و بررسی به تهران و دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین استان فارس ارسال کردند.
فروزنده تاکید کرد: پس از انجام آزمونهای لازم، صحت و سلامت تمامی برنج ها در استان تائید و تاریخ مصرف آنها تا پایان سال 94 تمدید شد که تمامی اسناد و مدارک آنها موجود می باشد و 380 تن برنج موجودی استان در شهر دهدشت موجود و ذخیره است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ضمن اینکه آخرین تائیدیه در این زمینه مربوط به نامه شماره 8314/17/23/پ مورخ 30/8/94 معاونت غذا و داروی استان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =