ایرنا نوشت،نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:مجلس خبرگان رهبری از جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی برخوردار است و نمایندگان نباید اهل تساهل و تسامح سکوت باشند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام،در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود: افرادی که اهل موضع گیری به موقع نیستند ،جایی در بین نمایندگان خبرگان ندارند.
به گفته وی،انتخابات خبرگان رهبری نباید دستخوش بازی های سیاسی، جناحی و گروهی باشد ،چرا که این مجلس یکی از رکن های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی تاکید کرد:انتخاب فرد صالح باعث اقتدار نظام است و اقتدار نظام با حضور حداکثری مردم تقویت می شود.
به گفته وی،کسانی باید به مجلس بروند که برای کشور اقتدار آفرین باشند چرا که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیوند رهبری و ملت شکل گرفته است.
نکونام تاکید کرد:چه برجام و چه پسا برجام اگر باعث اقتدار و عافیت باشد،برای کشور مطلوب است و اگر چنین نباشد، به نفع کشور نخواهد بود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت:باید ایام الله دهه فجر را برای همه یادآوری کرد چرا که ایران اسلامی امروز اقتدار کامل و عزت والایی دارد و این مرهون انقلاب اسلامی ایران است.
نکونام یادآور شد:در دوران طاغوت ،رژیم ستمشاهی ظلم بی شماری بر مردم ایران روا داشت،اما به برکت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ، ایران اکنون عزتمند است و در برابر قدرت های جهان ایستاده است.
به گفته وی،انقلاب اسلامی ایران برای ، احیا ارزش های الهی و فرامین قران و ترویج سبک زندگی اسلامی شکل گرفت و باید از این ارزشها پاسداری و صیانت کرد و نباید به دشمن اجازه نفوذ در کشور را داد.
وی،چهاردهم بهمن ماه سالروز فناوری فضایی و روز مقابله با گسترش سرطان را یادآور شد و گفت:باید مردم را نسبت به بروز سرطان هوشیار کرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از برگزاری کنسرت های موسیقی در سطح استان انتقاد کرد و گفت: با وجود تذکرهای پیاپی اما هنوز کنسرت هایی که در آنها لهب و ترویج گناه انجام می شود،در استان برگزار می شود و باید در این زمینه مسوولان پاسخ گو باشند.
نکونام یادآور شد:تالار فرهنگی شهرکرد با پول بیت المال ساخته شده است و نباید در این تالار کنسرت هایی که گاهی همراه با لهب و گناه همراه است،برگزار شود.
گفتنی است،ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته شهرهای مختلف استان،فرارسیدن جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را گرامی داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =