۰ نفر
۱ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۷

رئیس سازمان بازرگانی مازندران اعلام کرد: استان مازندران برای تنظیم بازار کشور که بخش مرکبات آن بر عهده استان گذاشته شد تاکنون 41 هزار تن میوه به استان‌‌های مختلف صادر کرده است.

مهر نوشت:

عباس علی وفایی نژاد روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر در ساری اظهار داشت: در ایام پایانی سال برای رفاه شهروندان و تنظیم بازار چند برنامه در دستور کار قرار گرفته است.

وی از برگزاری نمایشگاه بهاره در 19 شهر مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه بهاره رامسر بعد از عید تا پنجم فروردین نیز در شهرستان رامسر برگزار می‌شود که این تصمیم در راستای استفاده بیشتر مهمانان از شهرهای غرب مازندران است.

رئیس سازمان بازرگانی مازندران از نگه داشتن قیمت مرغ تا سه هزار تومان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون برای تنظیم بازار هزار تن برنج محلی و مازندرانی در سطوح نمایشگاه‌ها توزیع شده است.

وفایی‌نژاد با اشاره به تویع 400 تن قند و شکر و 500 تن روغن  ادامه داد: گوشت قرمز به اندازه نیاز در مازندران توزیع شده است که بخش زیادی از این مقدار از استان سیستان و بلوچستان تامین شده است.

رئیس سازمان بازرگانی مازندران با اشاره به سئوال خبرنگاری درباره صف‌های طولانی مرغ منجمد گفت: شکاف قیمت دو هزار و 200 تومان مرغ منجمد این صف‌ها را ایجاد کرده است.

وفایی‌نژاد از توزیع 41 هزار تنی مرکبات به سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: تاکنون رضایت‌‌مندی بازرگانی استان‌ها و مردم در این بخش قابل قبول بوده است.

رئیس سازمان بازرگانی مازندران از برنامه توزیع یک‌هزار و 500 تن سیب و همین مقدار پرتغال در مازندران خبر داد و بیان داشت: تاکنون یک هزار و 200 تن سیب با کیفیت عالی در مازندران توزیع شده است.

وی از توزیع 820 تن پرتغال در مازندران خبر داد و یادآور شد: برای تنظیم بازار یک‌هزار و 500 تن مرغ منجمد در برنامه توزیعی قرار گرفته بود که تاکنون 900 تن توزیع شده است که با استقبال شهروندان مواجه شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 50486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =