رضا کیانیان با اشاره به آثار جومپا لاهیری که همواره مورد علاقه وی بوده، از کتاب «دره پنهان» نوشته محمد قرچه‌داغی یاد و در عین حال تصریح کرد: تا به حال نتوانستم کتابی را به صورت کلی برای مطالعه به کسی پیشنهاد بدهم.

رضا کیانیان؛ بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که البته در رشته های دیگری چون مجسمه سازی، طراحی صحنه، عکاسی و ... هم فعالیت هایی انجام می دهد، از میان کتاب های بسیاری که در سال 88 خوانده است به کتاب «دره پنهان» محمد قرچه داغی اشاره می کند.

این کتاب چندی پیش در مراسم جایزه ادبی «واو» که به صورت خصوصی و در محل نشر ققنوس برگزار شد، عنوان متفاوت ترین رمان سال 87 را از آن خود کرد. رمان «دره پنهان» که یکی از آثار مورد توجه کیانیان است، شیوه‌ای نو و نامنتظر در روایت دارد.

این بازیگر توانای سینما، که خود دستی در نوشتن دارد و تا کنون کتاب هایی در حوزه فن بازیگری و یک کتاب خاطرات  داستانی با عنوان «این مردم نازنین» منتشر کرده در گفتگو با خبرآن‌لاین و در پاسخ به دیگر آثار مورد علاقه‌اش می گوید: داستان های جومپا لاهیری نیز از آثاری است که مورد توجه ام قرار گرفت و از خواندن آن لذت زیادی بردم.

جومپا لاهیری نویسنده ای آمریکایی با اصلیت هندی است که برخی از داستان های او از جمله «مترجم دردها» به زبان فارسی ترجمه شده است.

با این حال رضا کیانیان ضمن برشمردن کتاب‌های مورد علاقه خود، تصریح می کند:‌ باور کنید تا به حال نتوانستم کتابی را به صورت کلی برای مطالعه به کسی پیشنهاد دهم.

...........................................................
سایر پیشنهادها را در اخبار مرتبط بخوانید!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 50508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =