ایرنا نوشت ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از آماده شدن این استان برای برگزاری چهار هزار برنامه خبر داد.

علی گرجی در نشست خبری برنامه های دهه فجر استان افزود:از این تعداد 570 برنامه محوری از سوی یک هزار و 334 ستاد دهه فجر در شهرستان های 9گانه استان برگزار می شود.
وی گفت:برنامه های دهه فجر استان با نواخته شدن رنگ انقلاب اسلامی و رژه موتوری از فرودگاه شهرکرد آغاز می شود.
به گفته وی،سخنرانی دوازدهم بهمن ماه امسال بر عهده حسین مظفر نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری ویژه برنامه 'نهضت تبیین مبانی انقلاب اسلامی' در استان در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت:این برنامه با حضور حجت الاسلام لونی و با هدف تعمیق و تبیین ارزشها، آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
وی ادامه داد:بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن شناسی، همدلی و همزبانی، خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از محورهای برگزاری این برنامه است.
گرجی، بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور را از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر استان دانست و گفت: نواختن زنگ انقلاب اسلامی، اجرای رژه موتوری از فرودگاه شهرکرد تا فرهنگسرا، اجرای نمایش، سرود 57 نفری دانش آموزان و جشن های ویژه دهه فجر از مهمترین برنامه های 12 بهمن است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد:برگزاری برنامه مهمانی لاله ها در روز 15 بهمن، گرامیداشت 20 بهمن سالروز بیعت مردم استان با حضرت امام خمینی(ره) و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های محوری دهه فجر استان به شمار می رود.
گرجی، تشریح دستاوردها و خدمات 37 ساله انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف این ستاد دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی نسبت به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی، بهره گیری از آمیزه های هنری و نوآوری و ابتکار در برنامه ها، همراه نمودن نسل جوان با جریان انقلاب اسلامی و آشناسازی آنها با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، جلب مشارکت جوانان در اجرای مراسم و تقویت و تعمیق هویت اسلامی از دیگر اهداف برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.
گفننی است ،کمیته های تخصصی در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در استان فعال شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =