پلیس نوشت ، فرمانده انتظامی استان با اشاره به حضور پلیس اسکی سوار در پیست اسکی "چلگرد" شهرستان کوهرنگ، گفت: هدف از استقرار پلیس اسکی سوار، تأمین امنیت ورزشکاران و خدمت رسانی مطلوب به گردشگران است.

سردار " نور علي ياري" در بازديد از پيست اسكي "چلگرد" شهرستان كوهرنگ با اشاره به حضور مستمر و فعال تيم اسکي يگان ويژه در اين پيست، گفت: با توجه به بارش سنگين برف در زمستان سال جاري و بازگشايي اين پيست، تيم هاي اسکي يگان ويژه به منظور خدمت رساني بهتر به شهروندان در اين مكان مستقر شدند.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: به منظور برقراري نظم، نظارت بر اماکن عمومي، کمک به مصدومان و پيشگيري از جرايم اخلاقي و اجتماعي، پليس اسکي سوار در نقاط مختلف اين پيست ازجمله ارتفاعات مستقر شده است.

ياري گفت: فرماندهي و كاركنان انتظامي شهرستان كوهرنگ نيز با تلاش و حضور فعال در حوزه استحفاضي اين شهرستان توانسته اند وقوع برخي جرايم از جمله، بد پوششي و مزاحمت و مشكلات ترافيكي را کاهش دهند و امروز ما شاهد امنيت خوبي براي عموم مردم و گردشگران در اين شهرستان هستيم.

گفتني است پيست اسكي "چلگرد" در 85 كيلومتري شهرستان شهركرد مركز استان چهارمحال و بختياري واقع شده كه در ايام تعطيل پذيراي هزاران نفر از ورزشكاران و گردشگران از اقصي نقاط كشور است.

اين پيست با طول 800 متر و شيب ملايم 20درصد و امكاناتي مانند بالابر، برف كوب و سه پيست مجزا براي خانم ها، آقايان و خانوادگي، هتل و مهمانپذير است كه از شناخته شده ترين پيست هاي زاگرس مركزي محسوب مي شود؛ دسترسي به اين پيست از طريق جاده هاي ارتباطي شهرستان كوهرنگ به سادگي امكان پذير است

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =